• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT. Möbler, soffa, fotölj, lampor

Marcilus

Cartier
2-Faktor
God morgon klocksnackare!!

Random fråga då jag och sambon och dottern nu ska flytta ( YEY )
Vi är ute efter lite nya möbler, gärna då soffa, divan version, gärna fotölj också med fotpall, vi vet ju att det finns ikea möbler, men ska jag va helt ärlig, så är ikea lite små tråkigt. så jag vill gärna ha tips på lite möbelaffärer, gärna Stockholms området, men även kanske Uppsala och snarlikt. har ingen direkt koll på möbler och inredning så behöver uppdatera mitt flöde lite så att säga!

tack på förhand!
 

OBRKV

Cartier
Om du/ni gillar dyra vintagemöbler ska ni definitivt kolla Dusty Deco. Väntar fortfarande tills jag har råd att lägga 45k för ett par PK-22-fåtöljer. Klockor går liiite före i dagsläget!
 

F-L-P

Panerai
i uppsala är ju tidigare nämnda vålamagasinet top notch. kostar därefter dock.

inredning fast inte allt för mycket möbler finns på urban collection. kanske lite mer nu när de har utökat butiken..

sen finns ju kedjorna så klart.
 

Marckus

Panerai
Pratar vi möbler så är duxiana svinbra, även stalands och länna...Dock skulle inte jag vara så selektiv om jag stod i kast med att riva runt i en ny bostad med fru + illbattingar...
 

ScubaKing

Audemars
Kör IKEA på rubbet, det är dyrt nog. Vill du komma billigare undan så kolla Myrornas begagnade möbler eller återvinnarna på Götgatan vid brofästet/Skanstull. Där kan du hitta soffa för en hundring, matbord för en femtiolapp och bokhylla för en tjuga. Du kan skapa dig ett helt nytt hem för femhundringen.

goteborg-smyrna_second_hand-09102319530_n.jpg
 
Topp