• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Makroobjektiv till iPhone!

Nexus

Panerai
Jag föll för grupptrycket och beställde en motsvarande variant från engelska ebay. Förvänta er en skog av närbilder när det väl landat.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Shit vilken översvämning av macro bilder det kommer komma här snart... Och säkerligen nån från mig med.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag är också på BOYS! Beställde 5 st, dom 4 första som skickar sin adress via PM har sig ett varsitt Makroobjektiv till iPhone eller andra telefoner att vänta! Jag bjuder på Makroobjektiv mot att ni sätter in valfri päng på KS BCF!

Tack för tippset JakobZ, diggar sådana här prylar som gör livet roligare :cool::hungry::cigar:[/quote]


Vaniljglass har ett att vänta 3 to go.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag är också på BOYS! Beställde 5 st, dom 4 första som skickar sin adress via PM har sig ett varsitt Makroobjektiv till iPhone eller andra telefoner att vänta! Jag bjuder på Makroobjektiv mot att ni sätter in valfri päng på KS BCF!

Tack för tippset JakobZ, diggar sådana här prylar som gör livet roligare :cool::hungry::cigar:


Vaniljglass har ett att vänta 3 to go.
Skuggkastare har ett att vänta 2 kvar.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Bra intiativ!! Snyggt jobbat!

Som sagt så finns det likadana, eller de ser exakt likadana ut, här hemma på svensk sida men då kostar dom typ 160 spänn hehe!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag är också på BOYS! Beställde 5 st, dom 4 första som skickar sin adress via PM har sig ett varsitt Makroobjektiv till iPhone eller andra telefoner att vänta! Jag bjuder på Makroobjektiv mot att ni sätter in valfri peng på KS BCF!

Tack för tippset JakobZ, diggar sådana här prylar som gör livet roligare
Vaniljglass har ett att vänta 3 to go.
Skuggkastare har ett att vänta 2 kvar.
Hubbatix har ett att vänta 1 to go.
JS_80 fick det sista 0 kvar.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Här har vi en till som inte är kompis med eBbay, men som vil hänga på hypen...
sunkan ; hade du ett över? Skickar ett PM för säkerhets skull... ;)
 

calzone

Vacheron
Hoppas dom har laddat patronerna i skrivaren för den jävleln lär gå varm nu !, e de verkligen värt att köpa Jiffypåsar packa ner skriva ut adress lapp och posta för 18 kronor ?. Undra hur mycket dom tjänar i timmen..................
 
Topp