Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magnet på baksidan nämde någon.Ja, precis, hur fäster man det?
Det blev en för mig också. Bara döda fiskar flyter med strömmen.
Håller med. Det var tydligen ngn annan knapp, som jag faktiskt gav fan i.![]()
Efter som jag vägrar Apple
vägrade jag också läsa tråden.
nu vill jag också ha ett...
Granger9050, ge fan i citatknappen!
Hahaha nu har säljaren höjt priset med 50 dollars, blev det för mycket jobb för killen tro ?
![]()
Hahaha nu har säljaren höjt priset med 50 dollars, blev det för mycket jobb för killen tro ?
![]()
På tal om kameror etc.. Jag har en ny EOS M, enbart öppnat ur förpackningen jag behöver sälja, vart skulle ni sälja den? Allt finns till den inkl en fotoskrivare, så inga konstigheter med den.
Provat att spika fast det!?Fick hem mitt idag, men det fäster inte på min Iphone 5...ngn som vet vad felet kan vara ?. Eller ska man limma fast skiten med Super Glue men då förstår man väl telefonen ?. Trött ja blir...
Om du fick samma som mig så fick man med en liten metallring med självhäftande tejp. Klistra på den så färster linsen med magneter.Fick hem mitt idag, men det fäster inte på min Iphone 5...ngn som vet vad felet kan vara ?. Eller ska man limma fast skiten med Super Glue men då förstår man väl telefonen ?. Trött ja blir...