• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Makroobjektiv till iPhone!

BME

Cartier
Svag som man är (tydligen) så beställde jag ett också...
Har aldrig tagit ett kort med macro i mitt liv men någon gång ska ju vara den första :)
 

Sond

Patek
Haha, KS kommer översvämmas av makrobilder..:D Och i Kina sitter någon som höjde priset med tanke på efterfrågan och säljer aldrig mer ett makroobjektiv..:sorry:
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Jag beställde också ett. "Hen" måste undra vad tusan det är som händer. Orderuppgång lokalt i Sverige bara haha!
 

StrawberryFields

Sir Notalot
images

Efter som jag vägrar Apple
vägrade jag också läsa tråden.
nu vill jag också ha ett...


Granger9050, ge fan i citatknappen!
 

Sond

Patek
När man redan visat sig vara ut egen vilja och bara följer strömmen var det lika bra att kasta in en beställning...
 
images

Efter som jag vägrar Apple
vägrade jag också läsa tråden.
nu vill jag också ha ett...


Granger9050, ge fan i citatknappen!
Håller med. Det var tydligen ngn annan knapp, som jag faktiskt gav fan i.
Vad jag ville ha sagt var att F:a Schneider Kreuznach gör iProlens som omfattar ett fisheye, en vidvinkel och ett tele serverat i en liten behändig burk. Man har ett speciellt iPhone skal med bajonettfattning. Priset passerar med marginal 20 kr. Marknadsförs ej i Europa
 

fredrik!

Cartier
På tal om kameror etc.. Jag har en ny EOS M, enbart öppnat ur förpackningen jag behöver sälja, vart skulle ni sälja den? Allt finns till den inkl en fotoskrivare, så inga konstigheter med den.
 

calzone

Vacheron
Fick hem mitt idag, men det fäster inte på min Iphone 5...ngn som vet vad felet kan vara ?. Eller ska man limma fast skiten med Super Glue men då förstår man väl telefonen ?. Trött ja blir...
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Fick hem mitt idag, men det fäster inte på min Iphone 5...ngn som vet vad felet kan vara ?. Eller ska man limma fast skiten med Super Glue men då förstår man väl telefonen ?. Trött ja blir...
Om du fick samma som mig så fick man med en liten metallring med självhäftande tejp. Klistra på den så färster linsen med magneter.
 
Topp