• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Någon annan betalar

Donkii

Boushh
2-Faktor
Skön snubbe denna Borgs.. Kan jag inte låta bli att bli förbannad över alla jävla politiker som sitter och slösar med pengar på idiotprojekt runt om i vårt land. Politiker är inga entreprenörer eller företagare, vilket tydligt bevisas gång på gång när man kan slösa med andras pengar. Skulle en kommun drivas som ett företag så skulle det se helt annorlunda ut i vårt avlånga land, se filmen och bilda er en egen uppfattning :)

De flesta vet detta redan, men det tåls att påtalas igen, idioter bakom spakarna.

 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag vill påminna om att just politik är typ världens sämsta ämne att köra på ett klockforum. I KS historia så är det i princip bara politiktrådar som blivit låsta pga att de urartat….


Må så vara, vad jag egentligen hade för ändamål med tråden är oklart. Tyckte bara att filmen förmedlade något intressant helt enkelt, förhoppningsvis så urartar det inte.. Eller så låser du tråden bara så slipper vi pajkastande framledes :D
 

morrism

Audemars
Den här är väldigt bra också! Mer politikerförakt. Handlar bland annat om att politiker baserat många av sina beslut de senaste 30 åren på en total pajas till professor som här får stå till svars för ett grovt räknefel.

 

MBx

Cartier
Skön snubbe denna Borgs.. Kan jag inte låta bli att bli förbannad över alla jävla politiker som sitter och slösar med pengar på idiotprojekt runt om i vårt land. Politiker är inga entreprenörer eller företagare, vilket tydligt bevisas gång på gång när man kan slösa med andras pengar. Skulle en kommun drivas som ett företag så skulle det se helt annorlunda ut i vårt avlånga land, se filmen och bilda er en egen uppfattning :)

De flesta vet detta redan, men det tåls att påtalas igen, idioter bakom spakarna.

Filmen borde ses av alla och frågan är egentligen partipolitiskt obunden.
 

SSL

Audemars
Det där visste man ju redan, men blir mer tydligt svart på vitt för alla. Dock kommer ju nada hända.

Det är bara att dra upp kjolen o låta det ske.
 
Topp