• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Någon mer som håller på The Mauler?

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Den Svenska MMA-Stjärnan "The Mauler" ska gå match imorgon. Givetvis hoppas vi att han vinner. För att det ska bli lite ontopic, använder han klocka och i så fall vad? Hans motståndare gör det...

Zjw28CT.jpg
 

Bolio

Panerai
Aldrig någonsin varit så enkelt att svara på en fråga.

SJÄLVKLART!!!

Finns nog väldigt få saker som skulle kunna hindra mig att se den matchen.
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Håller helt klart på The Mauler.

Jag å B1884 var i Toronto å kolla på när han körde mot Jon Jones :)

B1884 är även på plats imorgon, själv får man nöja sig med att se det framför TVn.
 

Brogren

Cartier
KLART!
Kan man med att fråga om ni kan undvika att skapa en tråd som spoilar vem som vann? Ska se matchen i efterhand tyvärr då jobbet står i vägen just då.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Den Svenska MMA-Stjärnan "The Mauler" ska gå match imorgon. Givetvis hoppas vi att han vinner. För att det ska bli lite ontopic, använder han klocka och i så fall vad? Hans motståndare gör det...

Zjw28CT.jpg

Som Guillbert skrev så har vi följt honom i princip hela hans tid i UFC.

Imorn kl 11:30 går planet till London för att se denna fighten live! :D Jag tror på KO i andra ronden till Gus.

Jag har sett honom använda både en PVD'ad DSSD samt en Hulk. Manuwa har någon variant av AP ROO.
 

Skolläraren

Panerai
Självklart. Mitt MMA-intresse har egentligen helt försvunnit men man hejar alltid på Sverige/Svensken/Svenskan i alla sporter. Så är bara reglerna.
 
Jag kommer att sitta bänkad!
Känner mig lite orolig inför denna match faktiskt, allt att förlora inget att vinna...
Blir det retur mot Jones är jag säker på att han tar det.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Vad har han för bakgrund i UFC, vad har han presterat. Har precis nyligen börjat kika på UFC så smått.
 
Vad har han för bakgrund i UFC, vad har han presterat. Har precis nyligen börjat kika på UFC så smått.

Han har plöjt igenom det mesta och fått bättre och bättre motstånd. Bla besegrade han "Shogun" Rua och Thiago Silva för att sedan få titelmatch mot Jon Jones.
Den förlorade han knappt på poäng även om många ansåg att han vunnit titeln. Den matchen utnämndes till årets match 2013 och alla vill givetvis se en rematch. Om Jones och Gustavsson vinner sina matcher nu så får dom mötas igen.
Nu möter han alltså Manuwa, en match som Gustavsson bör vinna relativt lätt. Problemet är att handskarna är så tunna så skrällar är ganska vanliga, en träff kan räcka...
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Bra analys! Allt kan givetvis hända..... Mauler kommer alltid ut med en bra "gameplan" och är supermotiverad. JOBBA!!
 
Topp