• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Någon som äger en Big Bertha säck?

Asplund

Patek
2-Faktor
Har varit sugen på att införskaffa mig en sån där stor säck, är det något att hänga i granen? Tänker mig en ligga och surfa KS säck :D

Någon som har en?
 

TKVF

Panerai
Är det en sådan där säck med massa små kulor i som ser ut som ett päron? Annars finns det nu på Ica Maxi Torslanda en "säck" som är lite mer som en liggande soffa, att sitt-ligga i. Kan inte förklara bättre. Men den ligger på runt 500 i pris.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har varit sugen på att införskaffa mig en sån där stor säck, är det något att hänga i granen? Tänker mig en ligga och surfa KS säck :D

Någon som har en?

Har en ;) dom är faktiskt väldigt sköna att just slappa i, eftersom dom formar sig gött efter kroppen.

Köp en fatboy i så fall , dom har några olika att välja på. Dom finns att köpa i sverige.

http://m.fatboy.com/nl/zoeken?category=Bean+Bags




Sent from my iPån5, using Tapatalk
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Är det en sådan där säck med massa små kulor i som ser ut som ett päron? Annars finns det nu på Ica Maxi Torslanda en "säck" som är lite mer som en liggande soffa, att sitt-ligga i. Kan inte förklara bättre. Men den ligger på runt 500 i pris.

Nja inte de där som alla hade på 90-talet men du ser på macrulez länk :)

Har en ;) dom är faktiskt väldigt sköna att just slappa i, eftersom dom formar sig gött efter kroppen.

Köp en fatboy i så fall , dom har några olika att välja på. Dom finns att köpa i sverige.

http://m.fatboy.com/nl/zoeken?category=Bean+Bags





Sent from my iPån5, using Tapatalk

Ok får bli ett köp! :D
 
Topp