• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Ni med bättre klädkoll än mig, flyger detta?

ErikGBG

Audemars
Inga vidare på matchning, köper mest enstaka saker jag gillar.
Så, funkar detta?
188E6C06-2617-4E52-A6F7-5ACB0797AA68-696-000000A99D5B44CC.jpg
 

Onelund

Rolex
Hade också satsat på aningens mörkare skor samt en vit näsduk. Eventuellt ett par schyssta manchetter sen är du i hamn. Slirren finns väl alternativ till med men det är efter humör
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Män har alltid bälte utom till badbyxor! Annars ok!:)
Självklart matchar du bältet med skorna. Själv brukar jag matcha klockstrapet också. Jag ser lite kul ut när klockan har mesh..,
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Ser bra ut! men som sagt släng på ett fint bälte som matchar skorna! :)
Men den stora frågan är, vilken klocka ska du bära till detta?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tycker det beror lite på vad du ska göra, men flyger det för dig, så flyger det, typ. Tänk Andrew 3000 i Outcast, kör ditt race helt enkelt. Men den viktigaste frågan är väl, vad har du på armen?!!!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Näsduk i ton med slips...eller som bryter helt blir med stiligt.
Kanske en med lite klara färger som plockar upp det blå till slipsen?
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Ett brunt skärp så flyger du både högt och långt. Jag tar för givet att du sprättat ev. slitsar och tagit bort "prislappen" på ärmen. Och att du har ett par långa mörka strumpor på dig :)
 

ErikGBG

Audemars
Hittade en enda näsduk som gick i samma toner som skjorta och skor, därför plockade jag den. Borde kanske tagit en med mer blått i.
Vit näsduk känns både tråkigt och fel till blå skjorta.
Tackar för alla synpunkter!
Davvan: fan man måste ju fråga för att lära sig, som med allt här i livet. Ängslig är jag inte det minsta.
Klockvalet blev en 1675 med pepsi
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Lägg inte all krut på kläderna , och ta på dig en ok klocka. För när outfiten ryker så är du ändå bara lönnfet och då är det för sent, kanske rätt klockval räddar dig ;)
 
Topp