• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Ni som har hemsida och vill kolla>

Rivalen

Rolex
och vill kolla era positioner/ranking på Google för vissa sökord/begrepp har ju Googles verktyg att tillgå. Själv tycker jag gserp.com är enkelt och ger en bra överblick och jag får rapport i mailen. Så tycker ni Googles verktyg är krångligt kolla gserp, jag tror att det fortfarande är gratis.

Ni får resultatet i graf och i position och hur många som söker på ordet/begreppet/en ni valt och ni kan kolla många siter och ha massor med sökord per site.

Om nån prövar så feedbacka gärna och säg vad ni tyckte?
 

Rivalen

Rolex
Bara att ta ner tråden - inga problem för mig, men det finns många som är intresserade av klockor och klockrelaterat som har hemsida. Bilar, cycklar, whisky eller hemsidor? Jag läste ingressen till Diskussion och tycker jag följde det som stod där till punkt och pricka, men finns det informellt regelverk, så bort tråden - det är lugnt.
 
Topp