• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Nyårsfirande!? Obs akut och tacksam för hjälp!

D

Deleted member 1265

Guest
Som rubriken lyder, tacksam för hjälp, på ställen, romantiska för två. Inte ute efter party utan mer stilfull/spa känsla. Tidigare provat loka brunn samt grythyttan. Hade tänkt boka loka brunn, men satan fullbokat får skylla mig själv!
Mycket tacksam för hjälp/ideer.
/ödmjuk 80s:)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Varit där. Riktigt nice faktiskt, och god mat. Fast så här års kanske det inte är en höjdare. Var där på sensommaren för några bast sen.


Var där senast i helgen, det är ju mycket softare att vara i spat när man kan skifta mellan inomhus/utomhusbassäng och bastun för att sedan dyka ner i nollgradigt vatten och repetera i full fart hivandes bärs och järn!
Sedan så är käket tipptopp också i restaurangen :)

Edit: Vintertid är lugnare säsong också så man slipper trängas!
 

SSL

Audemars
Var där senast i helgen, det är ju mycket softare att vara i spat när man kan skifta mellan inomhus/utomhusbassäng och bastun för att sedan dyka ner i nollgradigt vatten och repetera i full fart hivandes bärs och järn!
Sedan så är käket tipptopp också i restaurangen :)

Du ser det så alltså. När jag var där var inomhusbassängen upptagen av X antal kvinnor med kraftig benstomme för att jag och gumman skulle tycka det var mysigt att plumsa i där. Så det blev lite bad ute och solning i stället. Men din grej lät fan helt OK. Tack för tipsen.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Var där senast i helgen, det är ju mycket softare att vara i spat när man kan skifta mellan inomhus/utomhusbassäng och bastun för att sedan dyka ner i nollgradigt vatten och repetera i full fart hivandes bärs och järn!
Sedan så är käket tipptopp också i restaurangen :)

Edit: Vintertid är lugnare säsong också så man slipper trängas!


Heheh.... Läste man kan skita i inomhus/utomhusbassänger...

On topic, styr upp något kul hemma!
 
Topp