• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Nya Porsche 911 Targa -14

D

Deleted member 1265

Guest
Tummen ned från min sida. För mycket 60-70tals feel, nyproducerat utan känsla.
991 gt3 gillar jag. Annars går jag definitvt old school. 993 eller äldre. Helst 993 gt2, 964rs alt en Singer(nyprod med känsla) (men får man köra med pcs då?)
Har dock respekt för bilar utan tak. En god vän till mig placerar på pallplats i pcs med sin 997 s cab, snabbare än måånga 997 gt3. Som alltid, föraren gör bilen.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Helst 993 gt2, 964rs alt en Singer (men får man köra med pcs då?)

Mycket bra val! Sjukt svag för alla GT- och RS-varianter och jag är så tacksam att folk vill köpa Targor, Panameror, Macan och Cayenne i kopiösa mängder så Zuffenhausen och Baden-Baden får fortsätta leka och utveckla fler grymma banmonster.

Om inte PCS släpper in dig med en Singer så tänker jag personligen bli högst upprörd. Fantastiskt koncept. Svårare att motivera 2-3 millar dock. Fast det är mycket smarrigt som görs med dom bilarna...
 
D

Deleted member 1265

Guest
Så här ser ska en Porsche se ut:
S5x2ECt.jpg

FHQzldF.jpg

laJm5ut.jpg

Min gamla turbo:
MSfRMTa.jpg

v29ZkH5.jpg
 
Topp