• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Nyinkommet - RE6

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Nu trodde ni allt det var en förkortning på ngn fet sportbil eller motorcykel! Nej, i min värld så står RE för Resident Evil. Enligt mig världens bästa spelserie. Det är dags att mörklägga och försvinna från verkligheten ett par dagar. På återseende!

7C041126-F754-4677-889A-28E10938F9CF-60787-00003BB6A219331B.jpg
 
Coolt, är oxå en RE fan, har spelat dom sedan det första som kom ut på playstation 1, gillade faktiskt det bäst och öppningen på heden med hundarna var riktigt creepy.det är ju säkert är ospelalbart nu, kommer ihåg väntetiden när dörrarna öppnades ;-)

Måste kolla in det nya finns det till X-box?

Grym dinka oxå, finns snart på ett köp & sälj nära dig...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Resident evil har man ju spelat många av! Minns hur man satt med grabbarna och spela ettan, och hur läskigt man visste alla tyckte det var i scenen där man för första gången springer in i ett zombie som sitter och äter sin människofrukost :cool: I övrigt gilla jag 4:an på gamecube, det och mario kart gjorde hela konsolen för mig, och senaste där de var i Afrika var rätt kul även om skrämselfaktorn var liten.

Spelar annars mest fotbollspel som köps en gång om året och spelas tills nästa uppdatering kommer. Valet i år föll på fifa, inte Pes som annars, så hojta till ev. ttt-are som vill få spö i en match på ps3:an :twisted:
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Jag är av gamla skolan. Kör medal of honor 1 på ps emulator och modern combat 3 på mobilen. Annars fick nog av tvspel på mitt 8bit nintendo.
 

Målarn

The Steak
naggge
Nickar Pullapoika och enbart PC, nickar samma på BF3... Pullapoika = bullpojken haha :)
Har fan över 500timmar på BF3...Om jag hade jobbat dom timmarna hade jag ju haft en helt ny 116718, ÅNGEST hahah :cry:
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Oj, här fanns det ju fler gamers! Kul :)

Första intrycket av RE6. Om man tyckte RE5 var linjärt så tyvärr, RE6 är ännu mindre fritt. Storyn ser ut att kunna bli bra och det är väl det som RE-serien lever på.

Är också galet sugen på GTA5 men jag vet inte hur jag ska få tid. Det var annat när man i sin ungdoms dagar jobbade på GAME och var singel :)
 

Hubbatix

Cartier
Jag är alldeles för mycket kyckling för sådana där skräckspel. Hu...

Nä, GTA-serien är mera min väska, har nog aldrig lagt ner så många timmar på ett lir som jag gjort med GTA IV... Spelar det väldigt ofta än idag och liret fyller 5 bast nästa vecka. Inte ofta moderna spel håller måttet så länge. Visserligen har det ju kommit ett par expansioner, men let's be honest, det är Niko Bellic som är den riktiga stjärnan.
 
Topp