• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: OS-tråden

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Snart är det dax!
DSCF1078.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan va trött jag börjar bli på Finnarna! Kan ju nästan tro att dom spelar mot Tjeckien istället som dom filmar och kastar sig hela tiden, kan nästan tro att finnarna väger 50kg mindre än Svenskarna :arghh::mad::grumpy:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
GÖTT MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! Grymt jobbat gubbar, Henke är en legend! Tur att inte Tuukka Task stod kanske, förlåt menade naturligtvis Rask :D
 

Apansson

Torpare
Riktigt skönt att spöa lillebror östverige trots att de försökte filma och fuska sig till final. Trodde herrar som Selänne och Granlund hade mer ruter än så, men nu är det bevisat, lillebror är en mes!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Dagen kunde knappt blivit bättre med två Brons och en vinst mot Finland. Berglund är för övrigt kunglig på planen. Nu får helgen gärna gå snabbt så att det blir Söndag någon gång :D

Och häftig klocka Fixoflex
 

SSL

Audemars
Svårt att se att Kanada ska kunna ha någonting att säga till om på söndag. Sverige har bäst målvakt och försvar. Anfallet är topp 4-5 kanske, men nästan alla är i toppform nu. Dom som ska göra poäng, gör poäng.

Finns bara guld nu.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Svårt att se att Kanada ska kunna ha någonting att säga till om på söndag. Sverige har bäst målvakt och försvar. Anfallet är topp 4-5 kanske, men nästan alla är i toppform nu. Dom som ska göra poäng, gör poäng.

Finns bara guld nu.

Nja, visst ligger det lite i det. Lundqvist är grym och Sverige är täta! Men Kanada har ett bra lag rakt igenom och kommer att ta fram allt extra som de har i finalen. Självklart hoppas jag att Sverige vinner finalen mot Kanada men jag tror snarare att chanserna är 50/50 ;)
 
Topp