• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT, på ett träigt sätt: Hämtade stooort paket idag!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Oj oj!! Är det äntligen en ny Panna?..
C0EE1C68-96EF-4682-8331-6071686DCDAD_zpswbg6qpg1.jpg

Va?! Har de packat klockan i 4 mindre kartonger?..
BD328ED3-F225-4175-9925-41DF14B51492_zpsbl7qevvz.jpg


Nämen VA FAAAN!! Om ni blev besvikna nu så kan ni ju kanske tänka er hur jag känner mig..;-)
0493984D-C654-400A-8B33-06080EE74FA0_zpsvttps84k.jpg

Men mina skor blev glada i alla fall..

Oj! Jag "glömde" visst märka tråden med OT. Ber hemskt mycket om ursäkt...
Trevlig helg på er allihop!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
JÄVLA ADMINS!! Sabba min rubrik och överraskningen för mina kära KS vänner:-( Tråkmånsar!


Köpte dem på herrstil.se och de kostade om jag minns rätt under 800 för 4 par. Fanns en mer avancerad variant som kostade lite mer men jag hade denna modell tidigare och de funkar utmärkt för mina skor.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser ut att vara från herrstil.se. Premiummodellen, som kostar från 249 kr/par (mängdrabatt), rekommenderas varmt.
Jaha!! Först kapar ngn Admin tråden och ändrar rubriken sen anklagar du mig för att vara snål också.
Vad är det här för jävla fredgsstämning?! Jag bara undrar...:)
 

san

Cartier
2-Faktor
Jaha!! Först kapar ngn Admin tråden och ändrar rubriken sen anklagar du mig för att vara snål också.
Vad är det här för jävla fredgsstämning?! Jag bara undrar...:)

Jag har haft en naken vänstra handled hela dagen. Den jäveln sussar fortfarande gott på nattduksbordet :shifty:
 

Adl_Sthlm

Cartier
JÄVLA ADMINS!! Sabba min rubrik och överraskningen för mina kära KS vänner:-( Tråkmånsar!


Köpte dem på herrstil.se och de kostade om jag minns rätt under 800 för 4 par. Fanns en mer avancerad variant som kostade lite mer men jag hade denna modell tidigare och de funkar utmärkt för mina skor.

Tack!

Blir att beställa därifrån, hur är dom i storlek/passform?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack!

Blir att beställa därifrån, hur är dom i storlek/passform?
Jag köpte 43-44 och har nog 43 i de flesta skor. Funkar bra då det är lite fjädring här och där. Har man skor med ngt smalare eller annorlunda form kanske den dyrare modellen är att föredra. Tror de hade fjädring i fler sektioner om du förstår vad jag menar:) Och sååå mycket dyrare var de inte...
 

Mrjsander

Omega
Oj oj!! Är det äntligen en ny Panna?..

Nämen VA FAAAN!! Om ni blev besvikna nu så kan ni ju kanske tänka er hur jag känner mig..;-)
0493984D-C654-400A-8B33-06080EE74FA0_zpsvttps84k.jpg

Men mina skor blev glada i alla fall..

Oj! Jag "glömde" visst märka tråden med OT. Ber hemskt mycket om ursäkt...
Trevlig helg på er allihop!!


Luktar gott lång väg!

Trevlig pjäs från Omega också. Borde funka bra vid självförsvar apropå att jag läste i någon tråd om en skön lirare som hade kastat sin Rolex på sin kombattant i ett slagsmål. Den här borde kunna fälla även en Goliat!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vad du är stingslig i dag Ric, var det enbart vänsterblock i lådan?
 
Topp