• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Paketöppning och visa era!

StrawberryFields

Sir Notalot
Igår kom den äntligen! Min första. Mer sommar än så här blir det inte.

IMAG0030_zpsacc21423.jpg


I USA är jag fortfarande Small. Winning!
IMAG0031_zps27ecd368.jpg


Träknappar och mönster detaljer
IMAG0032_zpsea3fff6e.jpg


Sen syddes "klubbmärket" på
IMAG0034_zps132dfa1e.jpg


Hawaiiskjorta, mer sommar blir det inte. Svalt plagg för svala snubbar. Se så fram med era hawaiiskjortor!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Igår kom den äntligen! Min första. Mer sommar än så här blir det inte.



I USA är jag fortfarande Small. Winning!


Träknappar och mönster detaljer


Sen syddes "klubbmärket" på
IMAG0034_zps132dfa1e.jpg


Hawaiiskjorta, mer sommar blir det inte. Svalt plagg för svala snubbar. Se så fram med era hawaiiskjortor!


Nog för jag gillade 80-talet, musiken var ju bara så GRYM! Men är det något jag försöker förtränga så är det hawaiiskjortorna. Så fula så det förslår...
Men starkt att av den som törs springa runt med en hawaiiskjorta nu! :snaphappy: :watching: :cool: :bag:
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Blev så till mig av skjortan så jag glömde fråga:

1) Vad är det för klubb?
2) Varför klubbmärke just på en hawaii-skjorta?
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Blev så till mig av skjortan så jag glömde fråga:

1) Vad är det för klubb?
2) Varför klubbmärke just på en hawaii-skjorta?

Det är Södermanlands vapensköld.
För att det igår var fest med grabbarna, vi har precis fått våra nya märken och det var på tok för varmt för klubb bälzer. Så jag slängde på det på hawaiiskjortan, och fick applåder. Om inte annat, för att det var kul.

KalleKnuda Haha! Igår blev det en del sprit men några blomsterkransar blev det tyvärr inte. Ska se till att vi har det nästa gång.
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Haha undrar också lite över klubbmärket på skjortan? Bidrar med min skjorta som är mest åt Hawaii hållet :)! Den är från Eton, ser något bättre ut på!
bAS58Kq.jpg
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Det är Södermanlands vapensköld.
För att det igår var fest med grabbarna, vi har precis fått våra nya märken och det var på tok för varmt för klubb bälzer. Så jag slängde på det på hawaiiskjortan, och fick applåder. Om inte annat, för att det var kul.

Okej, godkänd anledning ;) tyckte jag kände igen det från P10!

morrism: haha mycket möjligt :)!
 
Topp