• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Politik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

richard1991

Cartier
Valår!
Vad röstar ni på? (För de som vill säga)
Vad tycker ni om svensk utbildningspolitik idag?
Finans?
Justitiepolitik?
Invandringspolitik?
Integrationspolitik?
Vården?
Äldrevården?
Osv.
 

richard1991

Cartier
För att det här är ett klockforum... vill inte starta en diskussion... såvida den inte handlar om klockor... det finns andra kanaler för att diskutera politik... använd dessa...
Därav "OT". Eller?
Ifrågasätter inte ditt argument i sak men om folk inte anser att ämnet är intressant så bör folk inte svara på frågan?
 

san

Cartier
2-Faktor
Jag håller med Aquaracer2. KS är lite som en oas i verkligheten som de flesta av oss vänder sig till när man vill ta en time out från vardagen. Politiska diskussioner är det sista vi behöver här.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Därav "OT". Eller?
Ifrågasätter inte ditt argument i sak men om folk inte anser att ämnet är intressant så bör folk inte svara på frågan?


Det handlar inte om vad folk rent subjektivt anser är intressant. Politik är oerhört viktigt och engagerar de flesta, men det bör och skall samtidigt hållas borta från Klocksnack av samma skäl. Det är inte ett neutralt ämne och ett entusiastforum för armbandsur är inte rätt plattform för detta.

Vidare vill jag även mena att en OT-tråd om politik inte räcker för att avhandla en hel diskurs. Så jag föreslår och insisterar starkt på att den här tråden helt enkelt inte borde finnas. Inte för att jag inte är intresserad eller för att jag inte förstår din tanke, men den passar helt enkelt inte in :)

Mvh
A
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
ThreadClosed.gif
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp