• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: RIP Nelson Mandela

Galaxy

Rolex
Instämmer. Såg ej denna och råkade skapa en tråd... jaja.

Tror att han hade en Lapiz Lazuli Day-Date! (Vid närmare eftertanke tror jag att detta var Dalai Lama. Är dock osäker).

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Sond

Patek
En person jag verkligen såg upp till. RIP Nelson Mandela. Det kommer vara med stor oro jag följer utvecklingen i Sydafrika det kommande året nu. Mandela var nog ända in på slutet en moralisk kompass för ANC. Man kan utan att överdriva säga att de trots det haft vissa värderingsproblem. Går det helt av banan nu eller klarar de detta?
 

Frosse

Cartier
En person jag verkligen såg upp till. RIP Nelson Mandela. Det kommer vara med stor oro jag följer utvecklingen i Sydafrika det kommande året nu. Mandela var nog ända in på slutet en moralisk kompass för ANC. Man kan utan att överdriva säga att de trots det haft vissa värderingsproblem. Går det helt av banan nu eller klarar de detta?

Zuma är väl kanske inte rätt man att styra Sydafrika, han har noll karaktär och är korrupt som få. Har släkt i Sydafrika och enligt dem har det politiska läget varit oroligt sedan han insjuknade. Synd på ett sådant underbart land med så trevliga människor!
 

Goodone

Omega
Vila i frid! Jag bodde en tid i Kapstaden med utsikt mot Robben Island. Inte klokt att han fick tillbringa så stor del av sitt liv där för att ha stridit för något så självklart som demokrati.
 
Topp