• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT [Säljes] Alexander Wang väska / ryggsäck

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köp denna till flickvännen/sambon/frun/älskarinnan, så får du garanterat :mrgreen: (ja, ni fattar)
Fråga henne i förväg, så kanske hon vill köpa den, alternativt överraska för full effekt.

Kan användas som axelväska, eller ryggsäck beroende på vilken rem som används.
Slutsåld sedan länge och väldigt uppskattad av brudarna. Köptes av min sambo i GBG förra hösten.

Färgen är svart "krympt" lammskinn som gör att alla väskor får lite olika form. Massvis med fack (se bilder).
Expanderbar med dragkedjan i mitten. Skicket är använt, men väldigt bra, då min sambo är pedantisk (när det gäller väskor) och inte använt den på ett tag + att den varvats med användandet av massa andra väskor. Jag har klockor i rotation, hon har väskor.

Original dustbag medföljer.

Mer info om modellen, med prisfererens finns här:
http://www.lyst.com/bags/alexander-wang ... ackpack-1/

Nypriset är cirka 8000:-
Pris: 4000kr

Väskan är inte använd efter fotograferingen.
DSC_0008_040.jpg

DSC_0004_036.jpg

DSC_0002_035.jpg

DSC_0005_037.jpg

DSC_0007_039.jpg

DSC_0006_038.jpg
 
Topp