• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT, sämst på TV

Apansson

Torpare
Inget illa om the Hoff!
Dock känns tablå-tv rätt överspelat, är väl bara direktsänt(sport(fotboll)) som är intressant egentligen ;) resten laddas ned!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Ser inte och har inte sett på "TV" på 16 år. Tur är väl det, det visas för mycket skit på TV nuförtiden och är man inte med i svängen så är man inte så "hipp" längre.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Framför allt har det aldrig varit så dyrt som idag att titta på skräpTv.

500kr? var tredje månad i avgifter är ok men boxar i 3 rum, abonnemang osv som behövs idag det snittar en 800-900kr/mån nuförtiden för skräptv.

Saknar oTv! Det var tider det...



Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
D

Deleted member 1265

Guest
Finns hur mkt dåligt som helst. Snubbelkomedi med avdankade robert gustavsson, huh vem tycker detta är kul egentligen?
Annars har jag en faiblesse för det som i många andras ögon är riktig skit-tv, älskade senaste Paradise hotel, även big brother. Det är helt enkelt så jävla dåligt att man måste titta (varje avsnitt) På allvar får jag en känsla vad gäller två nämnda program att gemene man säger att det är kass men kollar i smyg!:blackalien:
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Finns hur mkt dåligt som helst. Snubbelkomedi med avdankade robert gustavsson, huh vem tycker detta är kul egentligen?
Annars har jag en faiblesse för det som i många andras ögon är riktig skit-tv, älskade senaste Paradise hotel, även big brother. Det är helt enkelt så jävla dåligt att man måste titta (varje avsnitt) På allvar får jag en känsla vad gäller två nämnda program att gemene man säger att det är kass men kollar i smyg!:blackalien:

paradise är hysteriskt roligt, och trots att ingen tittar har alla full koll på deltagare och intriger.. :)
 
Topp