• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Satt ihop en cigarrsampler för den nyfikne

BOTL

Panerai
Har fått en och annan pm med olika frågor kring cigarrer och vart samt vad man ska inhandla för att röka gott helt enkelt.

Satte ihop denna sampler som består av två Hoyo De Monterrey Le Hoyo Du Prince (från 50cab) med 12-års lagring samt en H.Upmann No.2 med 11-års lagring. En unik möjlighet att få prova lagrade kubaner av bra kvalitet.

300 kr tänkte jag mig och kan sätta ihop ett par styckna av denna sampler.

Frakt och emballage (a-post) tillkommer med 25 kr

Frågor och dylikt kan du ta per pm.

Föredrar betalning genom Swish.

Om detta inte är okej enligt admin ber jag om ursäkt och bara att radera tråden.

ujagyta5.jpg



Ben Bockbrännarbolmers
 

BOTL

Panerai
Istället för att starta en ny tråd fyller jag på här.

Ett lite schystare 3-pack, medium i styrka och medium-full kropp. Det är limiterad utgåva från 2007.

Hoyo De Monterrey Regalos Edicion Limitada 2007.
zuja4emu.jpg


400 kr plus ovan nämnda summa för porto och emballage.


Ben Bockbrännarbolmers
 
Topp