• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Seriös hjälp sökes

Skulle nog rekommendera skinnskor för stilens skull. Troligtvis blir det inte svalare om du inte vill ha någon typ av sandaler/tofflor.
Tunna ullstrumpor brukar dock kännas svalare än bomull...
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
image.jpg
 

hedbrg

Panerai
Converse och kostym går bort i min bok, med jeans och skjorta ser ja inge fel med det. Jag brukar känna mig luftigare om fossingarna med ett par låga converse istället för dom brukligt höga
 

jabla

Sarlacc
Jag kör med Birkenstock som inneskor när de vanliga blir för varma, man kan matcha färg med klockarmbandet. ;)
 

Edin

Panerai
Tycker du Converse är varmt men inte vill ha birkenstock så kanske ett par Nike Flyknit eller Nike Free av valfri modell funkar. Annars riktiga loafers men ge fan i strumpan då!

Tycker du det fortfarande är varmt så satsa på Absolut torr.
 

JayJay

Rolex
Eftersom du skriver "ett par stiliga Converse" (vilket är en orimlig motsägelse) så utgår jag tills vidare från att detta är ett aprilskämt. I o f s ett konstigt skämt. I händelse av att jag har fel så vill jag redan nu påtala att jag inte skriver som jag gör för att vara dyg utan för att jag tycker så.
 

Apansson

Torpare
Converse är basketskor. Således bär man endast converse när man spelar basket, på samma vis som att Johan Lindeberg är golfkläder, vilket innebär att man helt enkelt enbart bär JL när man spelar golf.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Skulle lätt välja ett par sköna Nike Free. Finns inget goare för fötterna och lätta och luftiga som tusan. Ingen hård bakkappa utan bara tunt tyg.. nice som fän :D Och sen har du den goa waffelsulan :D

Du kan ju inte gå runt i nå jäkla skinntoffler och se ut som en gammal engelsk sjöfarare från 1600.

666032593301_sportamore_001.jpg


666032593301_sportamore_003.jpg


666032593301_sportamore_005.jpg
 
Topp