• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Sistaminuten julklapp till frun/sambo/flickvän/tjej/man/pojkvän

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Nu kommer det en till tråd om julklappar, men jag vill att denna ska vara specifikt för din bättre hälft.

Jag har lite småpanik eftersom jag inte köpt något till henne ännu. Vad har ni köpt eller vad ska ni köpa?

Jag kommer bara på dammsugare, hushållsassistenter och allt som hör till hemmet. I dessa tider anses det ju fult att ge bort den typen av presenter.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Fyller på med ett par till förslag som jag vet att hon ville ha:
- Läderstövlar/stövletter
- Vinterjacka
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Ger denna till svärmor/svärfar efter lite miss i leveransen.
null_zpsadae0a0f.gif

Kitchenaid är bra skit, eftersom du hört att de skall ha taskig motor utgår jag ifrån att du ej äger en. Tjejen har haft en i 4 år, fungerar bra och svärmor fick en förra julen. Och hon bakar hur mkt som helst.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Den är bra, den har jag som backup



Vågar man? Kan du detta område väl får du gärna några förslag på märken?

Kitchenaid ska ha taskig motor har jag hört. Funderar på Electrolux nya istället.

http://assistent.nu - Ankarsrum, bra skit - ganska tråkig julklapp.

Smycken, parfym, väskor - det fungerar - man får ju tänka på vad man blir glad för själv!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Ger denna till svärmor/svärfar efter lite miss i leveransen.
Kitchenaid är bra skit, eftersom du hört att de skall ha taskig motor tråd jag ifrån att du ej äger en. Tjejen har haft en i 4 år, fungerar bra och svärmor fick en förra julen. Och hon bakar hur mkt som helst.


Jag äger ingen nej, men jag har funderat på att ge en till tjejen eftersom hon gillar att baka och hon tycker den är så läcker i designen. Jag har gått igenom recensioner ifrån nätet och där skriver flera att maskinen har svårigheter med större degar.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den är bra, den har jag som backup

Vågar man? Kan du detta område väl får du gärna några förslag på märken?

Kitchenaid ska ha taskig motor har jag hört. Funderar på Electrolux nya istället.

Köp en klassisk skinnväska, butikspersonal kam säkert hjälpa dig. I värsta fall får hon byta och kom ihåg att tanken är det som räknas. Ska vara tacksam man får julklapp, en liten extrakrydda i tillvaron :)

Kanske de har, kan inget om dessa mer än att de brukar uppskattas (tillskillnad mot en dammsugare som mest ses som en pik hehe)
 

Carlton

Cartier
Om det är sista minuten och krisar så tycker jag du borde ge något immateriellt.. Typ spa som någon sa tidigare, eller tex weekend nånstans. Beroende på vart du bor och vad du har tillgång till så finns det riktigt bra alternativ. Något som jag vet är sjukt uppskattat är att gå på 'jul på Liseberg' om du inte bor i Göteborg.. dock lite sent, men kan vara ett tips till nästa år :)
 
Topp