• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Sistaminuten julklapp till frun/sambo/flickvän/tjej/man/pojkvän

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Slå in en sån här i guldpapper och påse från NK så är du hemma. En gedigen slaskrensare. Potatisskal och annat slask plockas elegant upp med denna oumbärliga köksattiralj. Bered dig på att fira julen själv i lugn och ro bläddrandes bland klockkataloger och böcker. Kan inte bli bättre.

KJH7sS3.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Slå in en sån här i guldpapper och påse från NK så är du hemma. En gedigen slaskrensare. Potatisskal och annat slask plockas elegant upp med denna oumbärliga köksattiralj. Bered dig på att fira julen själv i lugn och ro bläddrandes bland klockkataloger och böcker. Kan inte bli bättre.

KJH7sS3.jpg


Haha, tack för förslaget! Detta är ingen dum idé om den backas upp av något som visar att jag fortfarande älskar henne ;)
 

carlanton

Audemars
Jag gjorde det lätt för mig och köpte ett presentkort och lite produkter på en bra skönhetssalong. Dessutom köpte jag en stor julkorg och ett presentkort på Blueberry. Skulle nog avråda dig från att köpa en väska eller smycken, men det beror helt på hur designelitistisk hon är och hur väl du vet vad hon gillar.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag gjorde det lätt för mig och köpte ett presentkort och lite produkter på en bra skönhetssalong. Dessutom köpte jag en stor julkorg och ett presentkort på Blueberry. Skulle nog avråda dig från att köpa en väska eller smycken, men det beror helt på hur designelitistisk hon är och hur väl du vet vad hon gillar.


Vilken typ av julkorg köpte du?
 

leicaphile

Panerai
Jag äger ingen nej, men jag har funderat på att ge en till tjejen eftersom hon gillar att baka och hon tycker den är så läcker i designen. Jag har gått igenom recensioner ifrån nätet och där skriver flera att maskinen har svårigheter med större degar.

Artisan modellen är jag inte så förtjust i, men har ägt Pro modellen och den är det inga fel på! Kraftigare motor samt inga gångjärn som på Artisan, så stabilare och mer hållbar.
 

SSL

Audemars
Vadå, ett äpple är väl inget kul att få i julklapp?

Till min har jag köpt en vetekudde, hennes parfym och en Apple-väckarklocka. Sen fick hon en sån där Smartbox förra julen som jag tog nu och bokade en massage för, så hon får en massage också.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Skippa kenwood och ankarsrum om det är kitchenaid som önskats. Känsla, utseende och originalet är halva grejen. Annars blir det som att önska sig en rolex och få en omega för att "jag hörde att urverket var bättre".


Jo jag är väl inne på samma sak, men det känns så fel att köpa den här typen av varor för att den är snygg eller trendig. Det är ju verkligen funktionen man vill åt kan man tycka, de flesta andra billigare märken har tom starkare motorer. Eller vill man att ens hem ska likna "Sköna Hem" magasinet?
 

frere

Audemars
2-Faktor
Jo jag är väl inne på samma sak, men det känns så fel att köpa den här typen av varor för att den är snygg eller trendig. Det är ju verkligen funktionen man vill åt kan man tycka, de flesta andra billigare märken har tom starkare motorer. Eller vill man att ens hem ska likna "Sköna Hem" magasinet?
Vår är kanonbra och har dessutom varit snygg på hemnet inför två mycket lyckade lägenhetsförsäljningar...;)
 
Nu kommer det en till tråd om julklappar, men jag vill att denna ska vara specifikt för din bättre hälft.

Jag har lite småpanik eftersom jag inte köpt något till henne ännu. Vad har ni köpt eller vad ska ni köpa?

Jag kommer bara på dammsugare, hushållsassistenter och allt som hör till hemmet. I dessa tider anses det ju fult att ge bort den typen av presenter.


Ge henne ett presentkort där du lovar att ta hand om alla hennes behov under en hel helg på ett bra hotell!
Service, love och barnfritt (om knoddar finnes).
 
D

Deleted member 1265

Guest
Hotellövernattning på avalon göteborg. Om budget är lite fetare varför inte äta på la cucina. Sen ligger du på plus en lång tid framöver!
 
Topp