• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes OT: Skitbil

P-A

Sir Spamalot
Jag vill ha en skitbil.
det enda jag bryr mig om är att den går framåt (med motor dvs)
Har tak... eller jag är ganska nöjd med golv, tak kan jag bygga själv.

Besiktad och/eller godkänd på något sätt är väl ett plus, men absolut inte nödvändigt.
pris? jadu, att jag ar hand om den + lite pengar.

jag ska ha den som jaktbil.
har ni något skrot liggare i de mer mellersta/norra delarna av sverige så säg till!
 

Västbo

Breitling
Jag har en Mercedes 190 från 1986 som står uppe vid min stuga i Ytterhogdal, den har diverse fel och brister men så länge du har med dig en flaska vatten så kommer den att ta dig både ut till passet som tillbaka.. eller den gjorde iaf det så sent som i höstas när jag använde den senast. Priset är nivå med en fungerande seikodykare, typ..
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag vill ha en skitbil.
det enda jag bryr mig om är att den går framåt (med motor dvs)
Har tak... eller jag är ganska nöjd med golv, tak kan jag bygga själv.

Besiktad och/eller godkänd på något sätt är väl ett plus, men absolut inte nödvändigt.
pris? jadu, att jag ar hand om den + lite pengar.

jag ska ha den som jaktbil.
har ni något skrot liggare i de mer mellersta/norra delarna av sverige så säg till!

Jobbigt att köra en bil som bara går framåt ....


Sent from my iPån5, using Tapatalk
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vad får denna skitbil som ska fungera för ts kosta?
 
Topp