• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Slutspel i Hockey!

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Nu är det slutspel! MoDo tar hem SM-bucklan i år, eller hur Scaramanga!!

Lägger även in två passande klockbilder för att inte vara allt för OT
 

Bilagor

  • auktionsvara_17698_stor.jpg
    auktionsvara_17698_stor.jpg
    70.2 KB · Visningar: 238
  • auktionsvara_17699_stor.jpg
    auktionsvara_17699_stor.jpg
    64.6 KB · Visningar: 243
V

Viggen

Guest
Om du byter ut modo till HV71 så håller jag med dig. :)
PS. JAg tror att din Modo klocka är fake. Det står Omega på den. DS. ;)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Kan inte bidra med mycket, men som halvjugge kan jag meddela att modo betyder kuk på serbokratiska.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Slutspel i Hockey!

Håller på Frölunda sen jag bodde i Gbg, men eftersom vi inte vinner i år heller kan jag tänka mig att teama upp med alla som avskyr HV!!
 

TheKing

Cartier
Re: Sv: OT: Slutspel i Hockey!

Rossi skrev:
Kan inte bidra med mycket, men som halvjugge kan jag meddela att modo betyder kuk på serbokratiska.
Du menar "muda" inte Modo.. :smile:

Men man hoppas på Fröööölunda
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
V

Viggen

Guest
Re: Sv: OT: Slutspel i Hockey!

Camo00 skrev:
Håller på Frölunda sen jag bodde i Gbg, men eftersom vi inte vinner i år heller kan jag tänka mig att teama upp med alla som avskyr HV!!

Skäms på dig!!! ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Sv: OT: Slutspel i Hockey!

Camo00 skrev:
Håller på Frölunda sen jag bodde i Gbg, men eftersom vi inte vinner i år heller kan jag tänka mig att teama upp med alla som avskyr HV!!

Haha samma här faktiskt!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
FBK-MoDo 1-2 efter första. Inga Färjestads fans här? :D

Slänger även in dagenklocka!
 

Bilagor

  • MoDo.jpg
    MoDo.jpg
    69.4 KB · Visningar: 160

ZQT

The Banker
2-Faktor
Sen måste jag ändå påstå att NHL är något mer intressant än elitserien, tyvärr är ju stor rink det som pajar allt som ska kunna kallas lir i Sverige.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
JakobZ skrev:
Sen måste jag ändå påstå att NHL är något mer intressant än elitserien, tyvärr är ju stor rink det som pajar allt som ska kunna kallas lir i Sverige.
Håller absolut med! Ser nästan varje dag en NHL match. Håller på Vancouver Canucks, och det är det värsta för dom spelar oftast sina matcher klockan 04:00... Att dom inte har krympt rinkarna i elitserien fattar jag verkligen inte, skulle bli så mycket mer fart och kroppskontakt än vad det är idag. Som Ö-viksbo kan man ju inte undgå att älska hockey och framförallt MoDo.

Det är faktiskt riktigt stor skillnad på NHL och våra svenska
 

Bilagor

  • 800px-NhlVSIntSizeRink.png
    800px-NhlVSIntSizeRink.png
    15.7 KB · Visningar: 141

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Är en före detta hockeyspelare! Kollar alltför sällan på elitserien, för tråkigt tyvärr. NHL är det som gäller. Mer fart & actions, sen spelar ju de bästa därborta!

Men må det bästa laget vinna SM bucklan ( jaja, kommer att kolla på slutspelet iallafall..)
 

Skolläraren

Panerai
Jag håller på Luleå, men jag tror Skellefteå tar det i år. Hoppas jag har riktigt fel och bucklan kommer hem till Luleå igen.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Rossi skrev:
Kan inte bidra med mycket, men som halvjugge kan jag meddela att modo betyder kuk på serbokratiska.
Wollen skrev:
realion skrev:
Magnlar skrev:

Skratta bäst som skrattar sist
TheKing skrev:
Rossi skrev:
Kan inte bidra med mycket, men som halvjugge kan jag meddela att modo betyder kuk på serbokratiska.
Du menar "muda" inte Modo.. :smile:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
Topp