• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Stockholm Marathon 31/5 -14

Kson

Patek
2-Faktor
Det va några löpare från KS som i går sprang GöteborgsVarvet och om några veckor går starten för årets Stockholm Marathon. Vilka ska springa? Hur laddar du upp? Vilken klocka ska bäras??

Jag själv ska springa men återkommer vilken klocka jag ska bära.

Ha en bra söndag!

/ Kristoffer
 

Nrobedal

Omega
Här har du en grabb som ska springa, skönt att det är någon mer!

Stukade foten på långdistanspasset i fredags så laddar upp liggandes och kommer bära min Garmin 910 xt under loppet.
Hur har träningen sett ut under året för din del?!

Med vänliga hälsningar
Filip
 
Kan knappt gå idag efter Gbg-varvet :) Att springa ett marathon verkar ofattbart för mig just nu. Jag är grymt imponerad av er här som ska ger er i kast med det! Lycka till!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

falten

Cartier
Jag ska springa, laddat med att springa i snitt 37 km/veckan sedan årsskiftet. Garmin fr210 med en knapp för lite och silvertejp över där knappen har suttit gör mig sällskap. Sprang sista längre passet idag, 20km. Nu väntas mindre intensiva sista två veckor.... och hålla sig frisk, peppar peppar...
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Tvingas hoppa över Sthlm Marathon i år p g a ett envist piriformissyndrom (googla det:), det är en muskel i röven som gör ont när jag springer), men jag kommer att heja på er!
Skulle kört med min Garmin 910xt, den ser ju ut som en rymdfärja på armen men den hymlar liksom inte med att den är ett träningsredskap...
ad-01.jpg

Bild från nätet, jag har lånat ut min till lillbrorsan som gör maratondebut den 31/5!
Lycka till ni som springer! Njut!
 

Kson

Patek
2-Faktor
Här har du en grabb som ska springa, skönt att det är någon mer!

Stukade foten på långdistanspasset i fredags så laddar upp liggandes och kommer bära min Garmin 910 xt under loppet.
Hur har träningen sett ut under året för din del?!

Med vänliga hälsningar
Filip

Har löpt några mil i veckan sen förra året. Skulle löpt maran 2013 men blev sjuk så detta är mitt första. Bor du i Stockholm?
 

Kson

Patek
2-Faktor
Tvingas hoppa över Sthlm Marathon i år p g a ett envist piriformissyndrom (googla det:), det är en muskel i röven som gör ont när jag springer), men jag kommer att heja på er!
Skulle kört med min Garmin 910xt, den ser ju ut som en rymdfärja på armen men den hymlar liksom inte med att den är ett träningsredskap...
ad-01.jpg

Bild från nätet, jag har lånat ut min till lillbrorsan som gör maratondebut den 31/5!
Lycka till ni som springer! Njut!

Tråkigt att höra.. Kommer det bli bättre? Fin bild :)
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
:)Tackar som frågar! Jag trodde det skulle vara bra nu, jag drog på mig det efter Berlin-maran i höstas, men det känns fortfarande när jag springer. Tog det säkra före det osäkra och ställde in, man får väl inse att man inte är 25 längre (för det är man inte :oldman:).
 

Kson

Patek
2-Faktor
:)Tackar som frågar! Jag trodde det skulle vara bra nu, jag drog på mig det efter Berlin-maran i höstas, men det känns fortfarande när jag springer. Tog det säkra före det osäkra och ställde in, man får väl inse att man inte är 25 längre (för det är man inte :oldman:).
Får hålla tummarna att det blir bättre!! Hur va Berlin? Har lite planer på att springa halv maran där.
 

Nrobedal

Omega
Har löpt några mil i veckan sen förra året. Skulle löpt maran 2013 men blev sjuk så detta är mitt första. Bor du i Stockholm?

Då har du kämpat på bra, tråkigt med sjukdomar och skador. Gäller att hålla sig inne de nu när det börjar närma sig.
Bor nere på västkusten, så tar tåget. Själv? :) Vad siktar du på för tid?
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Får hålla tummarna att det blir bättre!! Hur va Berlin? Har lite planer på att springa halv maran där.
Tack! Berlin var fantastiskt! Helt platt och en entusiastisk publik. Säkert lika trevligt på halvmaran (som ju egentligen är en trevligare distans...). Stadens restauranger bjuder på rikliga tillfällen till kolhydratladdning! :)
 
Topp