• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Streama film, tips tack!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ricrob

Patek
Jag brukar spana film på ********** men den site'n funkar inte nu av ngn anledning.. Har ngn tips på liknande sidor?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag kör viaplay. Man kan ha typ fem enheter plus boxen så jag och en polare delar.

Det bästa är under NHL-säsongen när man kör via gamecenter, det är full xl HD och man kan välja kommentatorer och allt är fan hur bra som helst. Kollar inte så mycket film/serier, men vet att det funkar bra!
 

_jonte

Patek
Tja.. finns ju *******, men inte särskilt laglig och inget jag använder själv. Kompisar som använder och säger det funkar bra.
************

Netflix funkar prima och det finns nån länk man kan använda för att regga gratiskonto fram till nyår. (googla...)

Sen finna flera andra som jag inte testat, typ Voddler och liknande.
 

Ricrob

Patek
_jonte skrev:
Tja.. finns ju *******, men inte särskilt laglig och inget jag använder själv. Kompisar som använder och säger det funkar bra.
************

Netflix funkar prima och det finns nån länk man kan använda för att regga gratiskonto fram till nyår. (googla...)

Sen finna flera andra som jag inte testat, typ Voddler och liknande.
Reggade mig på Netflix, funkar kanon även om det inte är de senaste rullarna direkt! Känns skönt att kolla lagligt iaf! :D

Tack för tipsen!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Såg nu att ovan nämnda site ligger/låg i gråzonen för vad som är lagligt.

Jag ser mellan fingrarna på mycket, men piratkopiering, streaming av rippade filmer osv. ...sådana diskussioner tas INTE här.

Inte för att jag är en gnällig och komplett moralisk människa, men mest för att jag inte vill att forumet ska få något otrevligt mail från någon plast-myndighet (läs: Antipiratbyrån).

Hoppas att ni förstår.
 

Ricrob

Patek
Japp! Inga konstigheter! Den sidan jag nämnde först är/var mig veterligen helt legitim och det jag var ute efter var ngt liknande, vilket jag fick tips på också, så nu är jag reggad där, slantar varje månad och kollar film totalt lagligt. Såhär i efterhand var det iofs dumt att fråga här, för det är klart att en del sladdar in på piratspåret.. Sorry för det och du har min fulla tillåtelse att ta bort tråden för säkerhets skull!

Edit: Tillägg ang andra, bättre lämpade forum för sådant här. Jag hänger inte på några andra forum.. Alls.. Ni är allt jag har..
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
Japp! Inga konstigheter! Den sidan jag nämnde först är/var mig veterligen helt legitim och det jag var ute efter var ngt liknande, vilket jag fick tips på också, så nu är jag reggad där, slantar varje månad och kollar film totalt lagligt. Såhär i efterhand var det iofs dumt att fråga här, för det är klart att en del sladdar in på piratspåret.. Sorry för det och du har min fulla tillåtelse att ta bort tråden för säkerhets skull!
Ingen fara! Absolut inte min mening att peka med hela handen, vill helst slippa problem med länsman & co bara. :)

Låser tråden - men den kan ju ligga kvar som referens om liknande skulle dyka upp i framtiden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp