• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Swish en miljon användare.

Medstil

Omega
Tjena !

Fick ett brev från Danske Bank med denna info igår, dom var en av grundarna av Swish vilket jag tycker
Är en grymt bra tjänst...Gratis, snabbt och framförallt man ser vem man betalar till :)
Har både köpt och sålt ett par klockor med denna tjänst som nu även kommer till företag.

Vad tycker ni som använder det här ? Verkar nästa vara det vanligaste betalsättet på KS nu ?

Kan tänka mig perfekt för välgörenhet tex Barncancerfonden..Föreningar, forum mm.

Ha D / Mathias
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Var dock uppmärksam på att from 1 Juli kommer det inte vara gratis längre, då börjar varje transaktion kosta minst 1kr.
 

viiicc

Omega
Jag är nog tyvärr lite old school fortfarande och har inte testat detta, är det tryggt och säkert?


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Högst relevant tråd, märk den ot som poliserna önskar och låt den leva. Har installerat men inte fått till mobilt BankID ännu. Men av det jag har hört har alla erfarenheter varit positiva.
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Swish är fantastiskt! Förstår inte varför de stora bankerna behöver så lång tid på sig för samma transaktion?
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Tjänsten är kanon! Hur smidigt som helst vid köp eller sälj av varor.

Är säkert och blir priset för en överföring 1kr så tycker jag det känns ok. Tror att antalet små överföringar kommer att minska när det börjas ta betalt.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tjena !

Fick ett brev från Danske Bank med denna info igår, dom var en av grundarna av Swish vilket jag tycker
Är en grymt bra tjänst...Gratis, snabbt och framförallt man ser vem man betalar till :)
Har både köpt och sålt ett par klockor med denna tjänst som nu även kommer till företag.

Vad tycker ni som använder det här ? Verkar nästa vara det vanligaste betalsättet på KS nu ?

Kan tänka mig perfekt för välgörenhet tex Barncancerfonden..Föreningar, forum mm.

Ha D / Mathias


God morgon,

Initiativtagare var SHB & Swedbank, bankgirot hanterar alla funktioner i appen & sköter alla transaktioner. HiQ har tillsammans med Bankgirot utvecklat appen.
Så Bankgirot är hjältarna som gör tjänsten möjlig :)
 
Topp