• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Till er prylnissar, söker trådlös högtalare i mindre format, några tips?

Yesper

Omega
Hej,

Vänder mig till KS:s prylfolk! :)

Söker en liten smidig högtalare som man delvis kan ha hemma men också rycka med sig till stranden/resan osv. och behöver nu något som kan uppfylla båda delarna! Max storlek är typ Bose Soundlink. Hemma kommer den va med i köket, kanske om man vill ha lite musik vid bordet osv.

Har kikat på:
- http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=767490&cks=ASS&assoc=B99EC1DD-959C-4C0C-9D36-284FB69F5D76
- http://www.siba.se/product/13985276/jbl-charge-svart-bluetooth-hogtalare- ,
- http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=743240
Och vill ha något i det spannet pris- och storleksmässigt, helst i det lägre prissegmentet då ja tror att den kommer hänga med ut ganska mycket.

Ös på med tips, reccensera gärna de ni har lite kort! Vill inte ha en för stor som är svår att ta med samtidigt som jag inte vill ha en för liten som man inte hör.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Är Bose feteschist så jag köpet deras nya SoundDock Mini, och jag är verkligen blown away!
 

oscaroscar

Panerai
Måste flika in en fråga, köpte en samsung soundbar (hw-F450) och har inte packat upp den än, så har öppet köp.
Är de nåt att hänga i granen? Betalade 1250kr för det (kampanj).
Får känslan att man borde köpt nåt mer seriöst ljudsystem, men jag är inte petig med ljud så tänkte bara kolla om den duger. Nån som vet?
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Om du vill ha något ännu mindre är Sony SRS-BTV5 ett alternativ. Men givetvis för du inte samma ljudkvalité som på de du länkat till.
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Har denna ouppackad, vet därför inte hur den är men byter den gärna mot något :)

y8emujuh.jpg
 

calzone

Vacheron
Jag har en sånhär liten smidig otroligt bra ljud bra batteritid. Har Bluetooth samt minneskort. Riktigt jävla nöjd !, köpt på ebay 150 kronor med gratis frakt ifrån china :D
hetagu9e.jpg
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
12NHavw.jpg

Har deras lite större SoundDock med Blåtand med, den låter lite bättre men är större & bättre BT räckvidd.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sonos är ju outstanding, jag är lite över genomsnittet med 6 zoner.
Men samtidigt så är dem ju inte direkt mobila om man vill ha med sig lite bra ljud!
 

_jonte

Patek
Köpte nyligen en JBL Charge. Mycket nöjd med den. Klarare ljudbild än Bose men inte lika mycket kräm. Görs av Harman så bra skit.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Överväger V1 eller ngt i 18K, GTA kommer bli mysigt.
 
Topp