• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Till och med en tuff & hård kille som jag kan fälla en tår!

Vincent

Cartier
lyckas få nåt skräp i ögat varje gång jag ser den, samma när dom hade Lidströms tröjupphängning!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ja, det stockade sig lite i halsen när man tittade på den videon!
 

egbert

Panerai
Underbart. Måste bara flika in en liten bild inom samma genre. Kolla in dessa vardagshjältar, om ni inte har sett det tidigare.

"Last October, Children’s Hospital of Pittsburgh worked with Allegheny Window Cleaning Inc. to give the facility’s young patients a special Halloween treat. Kids woke up to find characters like Superman, Spider-Man, Batman and Captain America washing their windows."

image.jpg
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Kolla på detta inslag, då jag är idrottsnörd och alltid har varit det. Så vet jag betydelsen att inte kunnat få utöva något som man brinner för. Men denna kille Sam Tageson med ett allvarligt hjärtfel, fick sin dröm uppfylld, ett 1 dagskontrakt med San jose Sharks som han älskat sedan barnsben. Säger bara, Respekt till Sharks organisation och grymt jobbat " make a wish foundation " .

Kan säga att detta räddade min dag iaf :smug:



Yo man,
Dokumentären Sel8nne måste ses, trots finskan i hela programmet, 132 points i rookiesäsongn är fan overkligt!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hur kom du in på detta klipp? :)



Helt ärligt Micce, så kommer jag inte ihåg! Men var nog ute och googlade något annat och hittade denna video av en ren slump :D! Som sagt så är jag väldigt blödig när det gäller barn/ungdommar eller djur, även vuxna/äldre människor som presterat/presterar något dom kanske aldrig trodde var möjligt. Jag tycker den här videon är så underbar pga, den lyckan man kan se i dom ögonen på sam, det är helt oslagbart :happyhappy:!
 
Topp