• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Tips om grooming i Norrköping?

seikoswede

Panerai
Efter två veckors semester utan rakning och sedan ytterligare 30 dagar på Nordsjön börjar jag se ut som en blandning av Chewbakka och en varulv så det är dags att snygga till sig lite.

Finns det några bra ställen i Norrköping som ansar skägg? Någon som verkligen kan och inte bara tror att de kan, som varit fallet de sista gångerna jag försökt.

Trevlig kväll!

Jim
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Saxat från polisen: "Grooming innebär att någon tar kontakt med andra för att längre fram begå övergrepp. I de flesta fall handlar det om män som söker kontakt med unga flickor."

Jag väntade mig en smått legendarisk trådstart..
 

Nexus

Panerai
Du har inte funderat på att samla några machopoäng genom att lösa det själv? Sug i dig något glas sprit för modets skull och gå sedan loss med rakkniven.
Ja, jag kan personligen gå i god för att det är en lyckad kombination.
 

meo_swe

Audemars
Du har inte funderat på att samla några machopoäng genom att lösa det själv? Sug i dig något glas sprit för modets skull och gå sedan loss med rakkniven.
Ja, jag kan personligen gå i god för att det är en lyckad kombination.
Raka med rakkniv på fyllan är awesome! Tills jag fick för mig att sjunga... har ett ärr på överläppen pga det. SATFLÄSK vad det blödde
 

seikoswede

Panerai
Du har inte funderat på att samla några machopoäng genom att lösa det själv? Sug i dig något glas sprit för modets skull och gå sedan loss med rakkniven.
Ja, jag kan personligen gå i god för att det är en lyckad kombination.

Jo jag ser det på fotot i din avatar! Snyggt!:D

Tror inte jag vågar faktiskt! Har haft tre olycksfall det sista året så jag tror nog att jag avstår allt vad vassa eggar heter. I varje fall nära strupen!:dead:

Men får väl kanske bli trimmern om jag inte får tag i någon bra?

God natt!

J
 
Topp