• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: UFC Stockholm 6 april.

Davido77

Breitling
Tja.

Jag och PierreS ska till UFC, tänkte höra om det finns fler som ska dit, isåfall kanske
man kan ses innan och ta en öl!? Jag kan även köpa fler biljetter om vi vill sitta samlade.

Hör av er om intresse finns på [email protected]

Mvh
David
 

oskarponken

Panerai
Självklart! Tar gärna en öl innan.

Lite missnöjd med motståndet, en duktig brottare och mer att förlora än att vinna på denna match för Alex.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
oskarponken skrev:
Självklart! Tar gärna en öl innan.
Lite missnöjd med motståndet, en duktig brottare och mer att förlora än att vinna på denna match för Alex.

What? Skicklig boxare, ja, men absolut inte en duktig brottare. Gegard blev ju fullständigt sönderbrottad på King Mo.
Ska inte dit, men kommer självklart se det live.
 

Ricrob

Patek
Jag är på! Hur blir det med alla ni som ska gå, fixar ni egna biljetter, eller ska David fixa, så att vi sitter i grupp?
 

oskarponken

Panerai
yonsson skrev:
oskarponken skrev:
Självklart! Tar gärna en öl innan.
Lite missnöjd med motståndet, en duktig brottare och mer att förlora än att vinna på denna match för Alex.

What? Skicklig boxare, ja, men absolut inte en duktig brottare. Gegard blev ju fullständigt sönderbrottad på King Mo.
Ska inte dit, men kommer självklart se det live.

Ja det där blev helt fel. Duktig med sin boxning och mycket att förlora för Alex. Gegard är hal, ibland skitbra eller som mot King Mo helt värdelös.
 

Davido77

Breitling
Iom att jag var på förra UFC galan har jag fått erbjudande att köpa biljetter tidigare, alltså redan
imorgon istället för på lördag. Vi tänkte köpa dom biljetterna som kostar 1155/styck, jag får köpa
max 8 biljetter så vad säger ni?
* Har tittat lite på placeringarna i Globen och det kanske blir biljetterna för 1555/styck istället,
nån annan som kollat och har någon åsikt?
Maila på [email protected] eller slå en signal på 070-6764590!
 

Ricrob

Patek
Det ser ut att bli några stycken iaf, kul! Vi kan väl gemensamt försöka hålla lite liv i den här tråden ett par veckor, för att se hur många som säkert ska gå och dra ihop en liten "taggar-gtg"? Vill dock påpeka att dessa event är populära bland de som går den breda gatan fram, så jag föreslår att vi lämnar samlingarna hemma och låter högen på bordet utebli.. ;)
 

PierreS

Cartier
Ricrob skrev:
Det ser ut att bli några stycken iaf, kul! Vi kan väl gemensamt försöka hålla lite liv i den här tråden ett par veckor, för att se hur många som säkert ska gå och dra ihop en liten "taggar-gtg"? Vill dock påpeka att dessa event är populära bland de som går den breda gatan fram, så jag föreslår att vi lämnar samlingarna hemma och låter högen på bordet utebli.. ;)

+ 1
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Det var som fan! Tur att man inte köpte några biljetter då. Jävligt trist dock. Klockan har inte passerat tolv än så det kan ju inte vara ett aprilskämt :-D
 

Rondellen

Breitling
Jaganata skrev:
Det var som fan! Tur att man inte köpte några biljetter då. Jävligt trist dock. Klockan har inte passerat tolv än så det kan ju inte vara ett aprilskämt :-D

Huvudmatchen var enda orsaken till att jag köpte biljetterna, bjuder min flickvän med flyg, matchbiljett och hotell, de pengarna hade man kunnat få en fin klocka för.

JA, jag är bitter :lol:
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Senast jag gick satte jag bredvid HA, lagom ovärt att köpa biljetter på golvet . Dras något Stort igång pga detta så kanske
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Jag fick inga ringsideplåtar så jag bestämde mig för att skita i det då jag ska till USA två ggr de kommande 2 månaderna på träningsläger och nu är det ännu mindre lönt då Alex match var den enda som inte var tråkig på förhand.
 

PierreS

Cartier
För info så har Dana White gått ut och dementerat att Alex inte ska komma!
Jag håller tummarna att Danas ord stämmer :)
 
Topp