• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ot vätternrundan -14!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sista fredagen i juni... :)
För att inte förta oss, så stannar vi över natt i Hjo oxå...
Vad är det för event ni kör på hoj?
Kul! Kör ni ihop på lördagen också? Och i så fall, var och när stannar ni?

Vår runda är inget stort event. Thruxton Vättern tour, kallar vi rundan. Vi brukar vara 10 Thruxton/Bonnevilles. Tror vi blir 14-16st i år.

Vi kör från GBG/STHLM tidigt på lördagen och möts i Askersund vid lunch. Därefter kör vi gemensamt söderut på östsidan till JKPG via Gränna. Övernattning i JKPG.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Kul! Kör ni ihop på lördagen också? Och i så fall, var och när stannar ni?

Vår runda är inget stort event. Thruxton Vättern tour, kallar vi rundan. Vi brukar vara 10 Thruxton/Bonnevilles. Tror vi blir 14-16st i år.

Vi kör från GBG/STHLM tidigt på lördagen och möts i Askersund vid lunch. Därefter kör vi gemensamt söderut på östsidan till JKPG via Gränna. Övernattning i JKPG.

Japp. Vi kör från Hjo på fm till Motala för avslutning/prisutdelningen etc.

Stannar ni till i Motala när ni passerar på lördagen så kan ni ta en titt på våra ekipage. Vi ställer ut några timmar runt lunch vid hamnen.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jo då, så dax är alla kvar.
Jag behöver dock dra ganska snart där efter. Ska på Pearl Jam konsert i Sthlm på kvällen...

Vi är ett drygt 100-tal muskelbilar. Både gamla och nya!

Jag PMar mitt mobilnummer så kan du ju skicka ett SMS så kan vi ju säga hej!

(mycket OT i tråden just nu - sorry...)
 
OT-sorry

Är det sportson man ska besöka för ett ev cykelköp när man bor runt jkpg(6-7mil utanför)
Känns som det är rätt viktigt att man testar och provar sig fram, har ca en budget på 15k Max.
 

isbjörn

Panerai
Sportson sägs ha tappat i samband med nöstan helt ny personal, med måttliga kunskaper. Intersport gäller nu. Allt enl mäklaren jag köpte hus i Jönköping av nyss. Inga egna erfarenheter innan juli dock...

skickat via mobilen och Tapatalk
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Lycka till alla cykeldårar som snart invaderar "min" stad. Hoppas vädret blir OK, just nu är det rätt blåsigt & det verkar tyvärr hålla i sig. Däremot verkar det rejäla regn som de hotade med igår ha dragit sig undan.

Ser ni en snubbe i smoking & med lite skägg & en blå DJ lalla hem framåt gryningen så är det nog jag... Ska på "baluns" ikväll & skiter rätt högaktningsfullt i Vätternrundan... :D
 
Topp