• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vad ska man köpa för humidor?

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Som rubriken antyder är jag på jakt efter en humidor. Men som novis på området har jag svårt att hitta den perfekta!
hade jag fått bestämma själv skulle jag köpt Adorini Chianti Medium. Detta mycket på grund av rekommendation i annan tråd. Men, nu är jag inte själv med att bestämma över inredningen, ja vissa (läs: min sambo) menar faktiskt att en humidor är inredning, och att chianti medium enligt mig ser bra ut spelar tydligen mindre roll.
Därför är jag nu på jakt efter något som även min kräsna sambo kan gå med på, jag har visat mycket för henne men fått blankt nej. Därför ber jag er nu om hjälp, think outside the box. Hon verkar ju inte gilla en "vanlig" humidor så kom med andra förslag.
Givetvis ska den vara bra relativt billig och ha plats för ett gäng cigarrer också.


Tack på förhand!
 
Topp