• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT - Vintage Barbour och J Lindeberg (SÅLD)

aljung

Panerai
2-Faktor
Har infört en strikt en in en ut policy i garderoben därför måste dessa två plagg lämna då annat är på väg in. Har dock inte anammat denna policy för klockor än :)

Först ut en vintage Barbour Liddesdale, sliten på ett lite sådär skönt sätt som den blir efter 20 års användning dock inga hål eller framstående fläckar. Några av trådarna i quiltningen har släppt, men detta syns knappt. Jackan är i barbours (IMHO) snyggaste färg, olivgrön. Storleken går inte att utläsa, men jag skulle säga att det är en solklar medium. Sitter bra på mig som är 180 cm lång och väger 75 kg. Nytt pris! 450 kronor skickat och klart


Edit: Jag uttryckte mig nog lite väl konstigt om skicket på jackan, det är överlag bra. Det är på ett par ställen som trådar i quiltningen har släppt och den är inte fläckig.

ucqex13.jpg


MF7PPH4.jpg


Nästa plagg till salu är en J Lindeberg kavaj i sweatshirtmaterial. Storlek medium, gråsvart tyg. Perfekt till jeans. Tänkte mig 350 kronor skickat SÅLD/B]

uGSdBpk.jpg




Fler bilder kan givetvis skickas och mått kan tas för den som är intresserad.

//Andreas
 
Topp