• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Vintermaran

Yo-han

Troll probationary
Hade inte planerat det, men det verkar ju finnas platser kvar. Anmäler mig ikväll!
Gött, nån tid du satsar på? Är premiärmara för mig men testsprang en 30k just och landade på 2:25 så tänkte försöka mig på 3:40 eller ev testa pressa ner det lite beroende på hur dagsformen känns.
 

maxmol

Panerai
Gött, nån tid du satsar på? Är premiärmara för mig men testsprang en 30k just och landade på 2:25 så tänkte försöka mig på 3:40 eller ev testa pressa ner det lite beroende på hur dagsformen känns.

Jag ska springa men om du har den tiden på 30 km så kommer du fan få vänta länge vid vätskekontrollen. ;)

Har varit sjuk rätt länge och var ute och sprang igår på första gången på evigheter. Blir glad om det bär hela vägen.
 

carlanton

Audemars
Gött, nån tid du satsar på? Är premiärmara för mig men testsprang en 30k just och landade på 2:25 så tänkte försöka mig på 3:40 eller ev testa pressa ner det lite beroende på hur dagsformen känns.


Nu har jag inte sprungit så mycket sista månaderna men en bit under 4 timmar borde jag väl klara. Lidingöloppet sprang jag på 2.50, men då var det så sjukt mycket folk att jag inte hade en chans att springa snabbare. Startade i startgrupp 10 och fick springa om nästan 3500 personer för att komma i mål på den rätt mediokra tiden.

Hoppas vädret blir bra i alla fall. Lite segt med 4 timmar i snöblandat regn och minusgrader...
 

Yo-han

Troll probationary
Hur gick det för er? Lite förkyld men smiskade mitt mål på 3:40 med god marginal så rätt nöjd eftersom det var premiärmara för mig. Totalväggade efter 3 mil dock så sista milen var vidrigt långsam med kramp.
 
Topp