• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Yodel-paket, någon med erfarenhet? (Timegrapher)

Kassörn

Breitling
Hallå KS!

Jag beställde förra tisdagen (21:a), en timegrapher från en engelsk återförsäljare på Ebay. Klockan skickades sedan med Yodel (myyodel.co.uk), där det sedan 14:21 den 22a stått att paketet är "Dispatched for international export.". Sedan dess har jag inte hört något.

Yodel verkar köra ut med kurir i UK, men jag hittar absolut ingen information om vem som hanterar försändelsen i Sverige, och hur den körs ut (bud / avi). Därför har jag inget sätt att veta om jag måste vara hemma för att motta paketet och isf när jag måste vara hemma.

Jag pratade med deras kundtjänst idag för 5p minuten + utlandstaxa :mad:, och de visste inte vem som tog hand om det i Sverige, men la ut en förfrågan då det var konstigt att inget hänt på 5 dagar.

TL;DR Är det någon som haft erfarenhet av Yodel förut och vet hur det levereras, eller kan hjälpa mig med annan information?

Tack så mycket KS!
 
Topp