• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oturstråden

MDin

Basic
I 60° men slapp torktumlaren.
Eterna klocka.jpg
Eterna klocka.jpg

Efter en blöt kväll på krogen. Jag som tänkt sälja denna, vet inte om jag ska sälja den som den är som renoveringsobjekt eller fixa och sälja...
20160516_085731.jpg

Öppna den fort, spola ur den allt kvarvarande tvättmedel, fräter rätt duktigt misstänker jag!
Gno upp ytan på plexit, köp nytt läder eventuellt! :D
Se till att det är torrt innan du lägger locket på!
Det var väl ungefär som jag gjorde, lade den på elementet under ett par dagar. Därefter gick den i två dagar innan
den gav upp. Så nu ligger den och sover tillsammans med min gamla Certina som jag använder lite nu å då. Tyvärr drar den sig
ett par minuter under en vecka. Gillar exakta tider.

Det var väl ungefär som jag gjorde, lade den på elementet under ett par dagar. Därefter gick den i två dagar innan
den gav upp. Så nu ligger den och sover tillsammans med min gamla Certina som jag använder lite nu å då. Tyvärr drar den sig
ett par minuter under en vecka. Gillar exakta tider.
Har du samma ”tur” som mig?
Har tre av fyra arveklockor som inte funkar!
Pappas Certina fortade sig 10 minuter på ett dygn, tills minutvisaren stannade, har två gamla fickur som gett upp, dyrt med service, men ska bita ihop framöver!

Tillbaka
Topp