• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OTv försening!!!!!

John R

Silver
God kväll Klockbröder!

Sitter med ett riktigt nytt gott avsnitt av OTv
men vimeo appen crashar hela tiden. Jag laddar nu upp avsnittet
via datorn och enligt tidtabellen så är det ca 355 min kvar :-(

Det kommer kommer upp imorgon så fort programledaren
slagit upp ögonen!

Sorry!

/ John R

Det blir kanon John, då har jag minst en tenatpluggspaus att se fram emot i morgon! Nu är det ändå Black hawk down som gäller, för typ 7e gången!

Det funkar inte! Antingen fel påmin fil eller vimeo!
Får göra om ALLT ikväll!

Skall försöka få upp ett nytt avsnitt ikväll!

Röv trist!

/ John R

Har du en kanal där sedan innan du kan länka till, så man kan kika lite? Har helt missat detta, men antar att det är nåt "gammalt" projekt? -I annat fall funkar väl jotob?

Edit: Drog en vild chansning att det var länken i din signatur som gällde, vilket det var. :geek:

Edit2: Trodde att detta kunde bli lite pinsamt, men det var ju fantastiskt bra! Riktigt roligt och dessutom blir det nog bättre om man har koll på forumen. Antar att förra veckan utgår från TTT rätt friskt? -Vilket jag inte orkat posta mer än två inlägg på, så nästkommande avsnitt blir väl om möjligt ännu bättre antar jag. Tack för nerlagd tid!

Abstinensen tar över, vart är du MR: :geek: ?

:mrgreen:

Här är en bild så länge:

d1788cb5.jpg

Tillbaka
Topp