• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

>>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<

John R

Panerai
Avsnitt 8

Priscermoni med Masterkiller och lite annant smått & gott!

[video]http://vimeo.com/52215135[/video]

Enjoy!

/John R
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Christian.W skrev:
Kul Med OTv, Tack.
Men hur många "eeh" kan man få in på en halvtimme egentligen ? Måste vara nått sorts rekord.

Lägg ner det där skitsnacket eller spela in något eget.

Det som John m fl. gör är helt otroligt. Ett avsnitt på ca 40 minuter tar inte direkt 40 minuter att göra. Det tar ett x antal timmar att spela in och redigera men framför allt att komma på innehåll och värdera vad som ska vara med och vad som inte ska vara med.

Den inställningen som du har är inte okej här på KS, den hör inte hemma någonstans över huvud taget även om den är mer accepterad på TTT. Detta är inte TTT.
 
Ojoj vad arg man kan bli då. Jag gillar Otv så ta det lite lugnt nu. Jag vet vilket forum jag är på.
Kul att retas lite ibland bara, och nu lägger du upp det väldigt bra för att retas lite med dig oxå. Men jag lägger ner det. Jag fattade inte hur seriös TV produktion det var men nu vet jag.

Ha en trevlig kväll istället JacobZ.

Här kommer lite bilder på några av mina klockor som lite kompensation:

IMG_4471.jpg

IMG_5233.jpg

IMG_4227.jpg

IMG_5271.jpg

IMG_5285.jpg


Så nu blev det bilder..
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Kul avsnitt, John. Och kul att få se masterkiller i tv också!

Christian: Klicka på Img-knappen när du skriver ditt inlägg och lägg in bildadressen där.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Okej, det var inte så kul. Men smaken är ju som baken.

Anledningen till att jag röt till lite var att det inte är första gången det gnälls på OTV och jag tycker att det är synd eftersom det läggs ner så mycket tid och jobb på det. Jag tycker alltid det är kul att se/lyssna på OTV så jag ser gärna att de fortsätter. Det skapar antagligen fler incitament för John att fortsätta produktionen om han får konstruktiv kritik angående innehållet istället för förolämpningar. Men det är som sagt många bäckar små, och inget mot dig personligen. Trevlig kväll på dig med Christian.


Angående bilderna: testa att sätta en img-tag på.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Det fungerar för mig.

Gillar din Sjöö Sandström och döskallen i bakgrunden :mrgreen:
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Re: >>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<

Hej!

Jag ser tyvärr inte länken till klippet :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Ricrob

Patek
Har haft fullt upp idag och har inte hunnit kolla men fick precis höra av Desmond att jag måste kolla pronto, spännande!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Re: >>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<

Jag får prova på PCn :)




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1351455799.835408.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1351455799.835408.jpg
    42.3 KB · Visningar: 848

Ricrob

Patek
Nää,va ska man säga...? Jag är mållös! Tack Så mycket Master! Och såklart, tack än en gång John, underbart!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Re: >>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<

Nuså!

Kanonklipp än en gång, kul berättar röst i slutet :D

Cheers John


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: >>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<

Faktum är att man inte kan se länken i tapatalk. Löses dock enkelt om man väljer: open in safari (längst upp till höger).
 
Jockinho skrev:
Christian.W skrev:

Måste verkligen ta och testa en brun bullhead snart, ser så himla fina ut :)

Kul avsnitt som vanligt John!

Tack! Den är verkligen en av mina favorit klockor. Brunt är underskattat (eller överskattat om man tänker tropic?)
Fick tag på den i perfekt skick i Bangkok för några år sen. Tyckte jag köpte den lite dyrt men nu har dom rusat iväg i pris verkar det som..
 
Topp