• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

>>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<<

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Verkar vara lite problem hos Vimeo med inbäddning av klipp ( <a class="postlink" href="http://vimeo.com/forums/help/topic:71500" onclick="window.open(this.href);return false;">http://vimeo.com/forums/help/topic:71500</a> ).
De är medvetna om det, och jag hoppas att de får rätt på det.


La till länken till filmen. :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt jobbat John! En eloge till JoberMan och Spencer också för trevliga inslag!

:cool:
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: >>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<<

Klockrent! ;)

Är även glad för smygreklamen av detta underbara forum!
Tack så mycket JohnR, spence och joberman för ett bra jobb!

skickat med telefonen.
 

F-L-P

Panerai
Grymt bra!

Men Spencer, man brukar inte tala om magnetstrålning utan magnetfält. Förövrigt en grymt bra funktion om man arbetar med högspänning, större generatorer (vattenkraft, vindkraft, kärnkraft etc.),tåg, aluminiumverk, magnetröntgen, partikel acceleratorer mm.

Att såga hela funktionen pga att millgauss floppade känns lite väl hårt då ingenieur serien är en iwc's mest klassiska designer. En iwc ingenieur 3227-01 eller en vittavlad milgauss ligger högt på min lista för kommande inköp.

Men håller med om att tekniker inte riktigt har samma dragningskraft som pilot, astronaut eller dykare.

/F-L-P
 

Ricrob

Patek
Roligare, snyggare, bättre uppstyrt, mer påkostat och rent utsagt skitbra! Var ska det sluta med den här raketutvecklingen!?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Fan John R...

...din syrra är ju het! Är hon singel? Sedan undrar jag varför Spence är hänvisad till toaletten när han kommer till Studio 2?
Annars ett kanonavsnitt som vanligt.

//JoberMan
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: >>>>>>>>>>OTv<<<<<<<<<<<

Joberman: för att mögel stinker så jävligt ;)

skickat med telefonen.
 

John R

Panerai
Re: Fan John R...

JoberMan skrev:
...din syrra är ju het! Är hon singel? Sedan undrar jag varför Spence är hänvisad till toaletten när han kommer till Studio 2?
Annars ett kanonavsnitt som vanligt.

//JoberMan


Som du redan vet så kan han ju lukta lite ibland

Bra jobbat själv!

Syrran ger du fan :twisted:

/John R
 

John R

Panerai
Aquaracer2 skrev:
Kommer du i fortsättningen fokusera på TTT eller kommer det rapporteras ifrån KS också?

Mvh

Förhoppningen är att i framtiden kunna samköra båda i ett program. Själva program iden
just nu bygger på vad som händer på TTT och är en slags resume av veckan som varit.

Time will tell!

/ John R
 
Topp