• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Out of time magazine ?

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Håller tummarna för att Juni fortfarande är görbart, så länge kan man passa på och tacka för underhållande podavsnitt!
Tack! Nu är det inom reach, sista infon jag fått är att det kan tryckas innan månadsskiftet! På ett sätt lite bra att vi inte kunnat trycka förrän nu eftersom vi får med lite fler nyheter vi inte kunnat få med annars. Vi försöker se det positivt! :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

rogart-63

Patek
Pissdåligt. Först skulle den komma i april . Men p.g.a covid så blev den försenad . Det köper jag . Sen pratas det om slutet Maj . Och på hemsidan slutet Juni . Och att den gått i tryck.
Nu är vi i slutet Juli . Fortfarande inget ?
Vafalls? Blev det inget mer än så . Gick den i graven efter ett nummer?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Liten update! Nya numret (#2) ligger hos tryckeriet och börjar skickas ut till alla prenumeranter den 27/7!

Om någon har köpt prenumeration men inte fått #1 ännu så uppmanas nu att kontakta antingen undertecknad eller @watcherism

:)

Pissdåligt. Först skulle den komma i april . Men p.g.a covid så blev den försenad . Det köper jag . Sen pratas det om slutet Maj . Och på hemsidan slutet Juni . Och att den gått i tryck.
Nu är vi i slutet Juli . Fortfarande inget ?
Vafalls? Blev det inget mer än så . Gick den i graven efter ett nummer?

Tar mig friheten att klippa in info från @Denke som är postat i Premium.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skriver det här också så att (förhoppningsvis) ingen missar det. Pga pandemiåtgärder som vi inte har kunnat påverka alls så har vi varit försenade och inte kunnat trycka som planerat. Men nu har det lossnat och nya numret kommer från tryckeriet den 27/7 och börjar skickas ut direkt till alla prenumeranter. (Ping @rogart-63 ) :)
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Nyss
image.jpg
 
Topp