• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Då kör vi en tråd där vi endast lägger upp bilder på vilka kläder man har på sig för dagen, som dagens klocka eller dagens skor fast för hela klädseln.

Diskussioner, frågor och kommentarer kring klädseln hålls i första hand i Kläderna gör mannen-tråden som återfinns här:

https://klocksnack.se/threads/kläderna-gör-mannen.14731/

Detta främst för att underlätta ett bra flöde av bilder. En kortare kommentar eller fråga gällande bilder är OK.
Det underlättar om man preciserar tillverkare/märke på de plagg man bär vid varje post.
 
Senast ändrad:

sharetracker

Cartier
86B61A36-ACDE-4499-A12B-0F43C46BBF3D.jpeg
Woho först ut.
Skjorta från Eton. Jeans från Emilio. Slitna dojjor från Nike. Orange headset-sladd från Jabra.
 
Inte dagsfärskt men från helgen åtminstone

756FAE70-7BF3-4EC1-97ED-E6960E4ACE11.jpeg
DF7102F3-1B08-4763-BAAA-9FF16BD05887.jpeg


Suitsupply piké x2
Byxor från Hiltl
Sneakers från CQP
Grymt! Jag inser att jag har alldeles för lite pikéer, linnetyg och Cartier i mitt liv just nu. Jag tänker att det hör till god ton att även trådskaparen bjuder på något, även detta är från helgen.
B0EBB386-EC36-4A16-8F42-30423D80AE9D.jpeg

Kavaj - Saman Amel
Skjorta - Shirtonomy
Byxor - Saman Amel
Loafers - C&J
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Färgerna fungerar bra!

P.S. Du har en lös tråd (eller nåt?) typ 5cm upp på vänster ärm.

Njut av semestern :)
Vad bra! Var lite osäker på de beiga med moss(?)gröna.

Jäklar, snacka om att ha örnkoll! Tack för uppmärksamheten, skall se till att fixa till den lösa tråden! :)
 
Topp