• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ovanlig Bell & Ross av Sinn...

...till salu på B&R forumet, riktigt snygg med Lemania 5100 verk....

http://www.br-avo.com/forum/watches-18/b-r-m1-sinn-5053/

9_zpscbf36c09.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Den där är bra! En av de tidiga.

Tidiga B&R, som gjordes av Sinn, tycker jag är underskattade. Otroligt mycket kvalitet för pengarna. I varje fall var det så inledningsvis. Personligen gillar jag de tidiga space-modellerna, där någon variant kom på gummi-rem och hade gummi-klädda tryckare till kronograffunktionen. Före sin tid, skulle jag säga.

A
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Lita andra äldre B&R av Sinn...

DSC02954.jpg


DSC02956.jpg

Japp, där kom den. Provade den på handleden sisådär 2002 eller 2003 ... 2002 bör det ha varit. Kostade runt 15 tkr då, om jag minns rätt. Oprutat. Borde kunna ha fått ner den lite ... Undrar hur gummit hade hållt sig... Hustrun sa då - till min förvåning - "köp den"... ändå gjorde jag inte det. Underligt beteende... (av mig, alltså).

A
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Spacechronon var skitcool ju :eek: undrar om de kommer släppa den i mer modern tappning? Hade inte tackat nej till en sinn 142 (snyggingen i mitten)
0nhZL7B.jpg
 
Topp