• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ovanlig Omega Speedmaster date -95-99 18k bezel. SISTA PRISBUMP, OBRO!

Fadershan

Diamant
2-Faktor
Pris
16000
Returpolicy
Efter överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer min fina, ovanliga twotone speedy date automatic med blå tavla. Klockan går fantastiskt bra med en amplitud på mellan 280-300 och +-5-10s/dygn enligt timegraphern. Semivintage i grymt skick med garantikort stämplat -99. Den här är ovanlig och jag letade länge och väl för att hitta en i detta skick till salu men nu behövs kosingen på annat håll :)

* Cal. Omega 1152 som är ett moddat Valjoux 7750 och alltså inget s.k. "piggy back" som folk är rädda för :) Dvs detta verk kan servas överallt och inte dyrare än något annat.

* Boett mäter 39mm i diameter
* Qiuckset
* Kronograf, fungerar som den ska och nollställer korrekt
* Datum skiftar runt midnatt
* 18mm luggar

Bara att fråga ifall ni undrar något eller vill ha fler bilder!

Spårbar frakt inom Sverige ingår i priset alternativt f2f i Stockholm.

Ha det fint // Fadershan

Edit: Jag kollade garantibeviset nu (har nog aldrig brytt mig innan) och casenumber 55miljonserie tror jag säger att den är från -95 men garantipapprerna stämplade -99. Dck verkar reffen på garantipappret vara felaktig men casenummer stämmer. Bifogar en bild på de papper som ingår om man gillar sånt :) Då ref.nr ej verkar stämma får det betraktas som utan papper.

Var 19500, Var 17 500, Var 17 000, Sista pris 16 000!! (OBRO!!) Avslutad. (Bästa bud accepterat)
442471-3ddd4f6efb334069a3af6af2b88fc897.jpeg
442471-aa81870b76794125a7f8edc5bd12169e.jpeg
Skärmklipp.JPG

speedy garanti.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp