Sond
Diamant
Oj, är inte det väldigt mycket 70-tals Quartz i design..? Men vet ärligt talat inget om klockan mer än hur den ser ut.Glashutte Original Seventies.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, är inte det väldigt mycket 70-tals Quartz i design..? Men vet ärligt talat inget om klockan mer än hur den ser ut.Glashutte Original Seventies.
Explorer 1016 Gilt.
Jag förstår helt dina tankar med denna tråd. Om man nu ska gå på Rolex känns just mitt val som väldigt mycket under radarn. Men ändå en Rolex. Och inte viken Rolex som helst. En riktigt klassisk modell med både skönhet och tuffhet inbyggt..inte fel det heller
Nej nej nej! Självklart så ska du köpa en Rolex så alla ser att du har en!I min värld är det så att i princip ALLA dressklockor flyger under radarn för vanligt folk, dom orkar inte läsa om det står Patek, JLC Omega eller något annat på dom om dom inte råkar vara klockintresserade själva och är dom det så känner dom till FM och GO eller ALS oxå....
Köp en DU tycker är snygg och trivs med och oroa dig inte vad andra tycker...
Girard Perregaux?
Edit: Men det är nog denna som är mest intressant?
![]()
har tittat lite på dom men inte riktigt hittat någon jag gillarVad sägs om en GP?
har tittat lite på dom men inte riktigt hittat någon jag gillar
Det är helt korrekt en limited edition på 500 ex. Tribute to FF på endast 500 ex. Loggan där nere står "no radiations"är detta någon specialvariant? Vad är det rödgula märket för något?
Kikat på WW TC, ref 49805? Tycker de är riktigt fina, äger faktiskt en själv! Mycket klocka för pengarna för ett "ok" pris
Den är riktigt fin. GP måste ju vara världens mest underskattade märke.Kikat på WW TC, ref 49805? Tycker de är riktigt fina, äger faktiskt en själv! Mycket klocka för pengarna för ett "ok" pris
Kul att du tycker det!Den är riktigt fin. GP måste ju vara världens mest underskattade märke.
Förtjänar en egen tråd. Tillfället går gärna vara förr snarare än senare.Kul att du tycker det!
Min är en limiterad upplaga på endast 100 exemplar!! Ska försöka ladda upp några bilder vid tillfälle![]()