Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul val , ingen erfarenhet av den modellen själv dock.En old school bond seamaster, quartz. 2541.80 (om jag minns rätt).
Mycket fin , Ja det var lite det vi märkte också haha , när man kunde välja från hela smörgåsbordet så blev det tufft.Från min egen samling? Min BB58 925, rent allmänt att få välja fritt? Mycket svårt val, kanske en 3700 från Patek?
Mycket fin , Ja det var lite det vi märkte också haha , när man kunde välja från hela smörgåsbordet så blev det tufft.
Gött val , varför 3700 och inte en 5711 dock?
ja tröttnat hade man nog gjort , men när jag kikat på olika sidor så verkar det vara som att explorern är mångas förstaval om dem skulle haft en klocka. får nog bli att man testar en självNyss kört owg march med Explorer 1, 1016 och jag hade nog kunnat bära den i ett helt år. Det hade dock dödat intresset.
Häftiga båda två och känns väll som att dem ger en otroligt mycket värde för pengarna.Jag hade nog valt en Sinn 104. Ganska enkel men snygg. Passar till allt och är lätt att variera band till.
![]()
Eller en Monta.
![]()
rimligt , vintage har ju en annan känsla och är nog betydligt mycket mer ovanlig.Känns lite mer charmigare på något sätt och att den saknar sekundvisare gör det mer harmoniskt.
Vad är det du ska sälja?
Stort tack , är otroligt nöjd.
Nu måste man bara bestämma vilken av min Chronomaster sport eller denna som får stanna långsiktigt![]()
Åtminstone lättare än att välja klockaEn anständig flaska whisky och en revolver?![]()
Fan, du stal min lösning på problemet !En anständig flaska whisky och en revolver?![]()
Bolaget och vapenlangare får fullt uppFan, du stal min lösning på problemet !![]()
Finns ju andra metoder också!Bolaget och vapenlangare får fullt uppdock inte min mening att ta kål på en massa forummedlemmar
![]()
Absolut , nästan ett lika stort smörgåsbord där ju.Finns ju andra metoder också!