• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG March 2023 auktioner

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Min Stora Dag har ett samarbete med Tradera där vi kan lägga upp auktioner där försäljningen går till OWG-insamlingen för Min Stora Dag.

Gå in på https://www.tradera.com/cause/minstoradag om du har något du vill auktionera bort för att stötta vår insamling.

Var noga med att skriva i texten att det är för OWG March så att det syns på vår insamling. Posta gärna en länk i den här tråden på den auktionen du lagt upp.

Om man inte har konto på Tradera så kan Lisa på Min Stora Dag hjälpa tillsatt lägga upp annonsen. Maila henne på [email protected]
 
Senast ändrad:

B Wooster

Panerai
2-Faktor
Min Stora Dag har ett samarbete med Tradera där vi kan lägga upp auktioner där försäljningen går till OWG-insamlingen för Min Stora Dag.

Gå in på https://www.tradera.com/cause/minstoradag om du har något du vill auktionera bort för att stötta vår insamling.

Var noga med att skriva i texten att det är för OWG March så att det syns på vår insamling. Posta gärna en länk i den här tråden på den auktionen du lagt upp.

Om man inte har konto på Tradera så kan Lisa på Min Stora Dag hjälpa tillsatt lägga upp annonsen. Maila henne på [email protected]
Fint initiativ och bra idé. Ska titta igenom lådorna.

/B
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag satt precis och funderade på var alla auktioner hålls i år. Jag var med 2021 och då har jag för mig att vi fick buda i tråden eller så, men jag minns inte. Det är ju ändå helt omöjligt att hänga med i stora tråden om man samtidigt ska kunna sköta ett vanligt liv med jobb och sömn så detta blir ju kanon!
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Då man hoppat av i halvtid tänkte jag att jag kan ju avsluita OWGM genom att auktionera ut min klocka:

Och ja, oroa er inte för mig, jag har ett par klockor på ingående, så jag lär inte dö pga klockbrist.
 

Nilzén

Cartier
Min Stora Dag har ett samarbete med Tradera där vi kan lägga upp auktioner där försäljningen går till OWG-insamlingen för Min Stora Dag.

Gå in på https://www.tradera.com/cause/minstoradag om du har något du vill auktionera bort för att stötta vår insamling.

Var noga med att skriva i texten att det är för OWG March så att det syns på vår insamling. Posta gärna en länk i den här tråden på den auktionen du lagt upp.

Om man inte har konto på Tradera så kan Lisa på Min Stora Dag hjälpa tillsatt lägga upp annonsen. Maila henne på [email protected]
Missade detta när jag la upp min auktion, så den blev helt "vanlig". Jag kommer givetvis ändå skänka all behållning till insamlingen!

 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Har lagt ut damuret till auktion.
Jag tror inte jag är feminin nog för att bära upp det, så det kan ju vara bra om det kunde komma någon till användning. Har satt i ett nytt batteri och klockan verkar ticka på...
20230223_191238.jpg
 
Senast ändrad:

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Grymt ordnat @NiklasF
Auktioner i samband med OWG March

Precis som förra året kommer Klocksnack Explorers Club att auktionera ut några unika föremål till förmån för insamlingen till Min Stora Dag. I år kommer ni kunna buda på dessa föremål:

Första prototypen av Klocksnack Explorers Club klockställ. Proportionerna skiljer sig något från den slutgiltiga designen.

55B9C376-E7F0-4E56-BD20-1ED74B50C805.jpeg


Ett grönt, ett sandfärgat, och ett blått vintage nato-bamd från CWC. Självklart stämplade med KLOCKSNACK EXPLORERS CLUB.

BB2BF1A5-8FF6-46C9-B1CB-3A40ED08485A.jpeg


EEB1FD5F-18B3-47DF-9CC3-6655334ED68D.jpeg


F2240F2C-95F9-4781-BFC7-B37CEEE6FF2E.jpeg


Samtliga föremål är unika och kommer inte att tillverkas eller sälja igen.

Mer information om när auktionerna startar kommer komma här och i OWG March-tråden!
 

Nilzén

Cartier
Ingen auktion men jag fick feeling och pärlade lite armband i OWG Marchs vackra färger. Vill du ha ett? Skriv PM. Jag tänker att du kan swisha mig 20 kr för porto och kuvert plus en valfri summa som jag sen skänker till insamlingen.
💜💛

Edit: Årets upplaga utsåld. Hoppas komma tillbaka i god tid med det officiella OWG March 2024-armbandet! Tack alla köpare så länge!

20230322_180759.jpg
 
Senast ändrad:

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Vill auktionera ut min OWG klocka. Kom på att det är lite dumt att lägga upp en auktion och sedan bära klockan en vecka till.

Kan man köra veckan efter och ändå räkna in pengarna i owg potten?

547F89DA-F03E-4937-BDE7-F88825C7D7C2.jpeg
Det går bra att lägga upp den efter OWG. Insamlingen kommer vara öppen och Min Stora Dag för in den auktionerade summan på vår insamling.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Auktionerar ut min AndoAndoAndo, lotterivinst från OWGM 2022
525586149_b60798bc-2ff0-4f40-a04b-6c2e32433b91.jpg
Ett drygt dygn kvar och 631kr i skrivande stund. Hade hoppats på iaf en tusenlapp med tanke på vad man får och ändamålet. Men det kanske drar iväg dit och över sista timmen?
 

Virknisse

Cartier

Kattvakt

Panerai
2-Faktor

Virknisse

Cartier
Auktionen ligger uppe igen, nu har ni fram till annandagen på er att buda.
Auktionen ligger uppe igen, nu har ni fram till annandagen på er att buda.
31540E53-7C66-4086-BB27-952B3301A83A.jpeg

Monterat och klart dessutom!
 
Topp