• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OWG March Tävling !

Agsa

Basic
2-Faktor
Aktioner/lotterier i all ära men nu jävlar (Ber om ursäkt för språket😉) Är det dags att skilja agnarna från vetet, och vad är då inte bättre än en tävling !(eller vad man nu vill kalla det)

Reglerna är enkla

I morgon (torsdag Klockan 2022-03-03) ställer vi alla klockan vid lunch (tänker 12,10) om man inte kan just den tiden är det inte hela världen.

Sen få man inte justera tiden mer på en vecka ! (till 2022-03-10)😉

Sen skänker vi 1kr(10kr om du bär kvarts) per avvikande sek med ett tak på 100kr/deltagaren till insamlingen (Maskrosbarn)

Priset för vinnaren är att jag skänker hundra kr till insamlingen (Maskrosbarn) i ditt alias

jag hoppas några är sugna på att vara med :)

Låt Spelet börja 😉

Hmm nu är det ju den här klockan jag måste ha i mars och räknat på året så skulle jag då skänka 50 kronor. På en vecka ca 90 öre...Tur som är har jag redan både skänkt o köpt lotter ändå men den här tävlingen hoppar jag över tror jag 😁
IMG20220302110038.jpg

Tillbaka
Topp