Sprunget ur en ovilja att lämna klockor på hotellrum så har jag tagit för vana att endast ta med en klocka när jag är ute och reser. Från att ha varit ett nödvändigt ont så har jag nu omfamnat detta och ser det som en möjlighet att skapa ett minne med klockan. I takt med att samlingen växt så har detta blivit roligare då det verkligen finns en klocka för varje tillfälle.
Här på forumet verkar det dock vara raka motsatsen som gäller, två klockor för ett toalettbesök, tre klockor för en sittning hos tandläkaren osv…
Startar därför denna tråden för oss (om det nu finns några fler) som lever efter principen att vara OWG på resa. Dela gärna med er av bilder och ett kort resereportage så tänker jag att vi kan ha en tråd för att samla goa minnen!
Här på forumet verkar det dock vara raka motsatsen som gäller, två klockor för ett toalettbesök, tre klockor för en sittning hos tandläkaren osv…
Startar därför denna tråden för oss (om det nu finns några fler) som lever efter principen att vara OWG på resa. Dela gärna med er av bilder och ett kort resereportage så tänker jag att vi kan ha en tråd för att samla goa minnen!