• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

36 - Candy pink. Gillar tavlan men hade svårt med storleken. Såld.

IMG_9118.jpeg

Är så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?

Bilagor

• IMG_1950.png
    IMG_1950.png
    583.6 KB · Visningar: 5
  • IMG_1951.png
    IMG_1951.png
    573.5 KB · Visningar: 6
Är så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?
Sätt 36:an ovanför handledsknölen så kommer den sitta som en smäck och om du gör samma med 41:an kommer du se vilka märkliga proportioner den har.

Senast ändrad:
Sätt 36:an ovanför handledsknölen så kommer den sitta som ett smäck och om du gör samma med 41:an kommer du se vilka märkliga proportioner den har.
Håller med, förstår mig fortfarande inte på folk som har klockan nedanför knölen? Måste vara fruktansvärt obekvämt att få kronan rakt in i handryggen varenda gång man rör sig.

Passer Datejust 36, ref 126234/126200 Jubilee på OP 36, ref 126000 ?
Hadde vært en nydelig kombo, og tenk å kunne variere mellom Oyster og Jubilee da!:)

Tillbaka
Topp