Yes denna tavla är lackad, inte sunburst, och skiftar mellan petrolblå och mörkblå.Riktigt bra. Den skiljer sig en del i den blå nyansen väl från föregående generation?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes denna tavla är lackad, inte sunburst, och skiftar mellan petrolblå och mörkblå.Riktigt bra. Den skiljer sig en del i den blå nyansen väl från föregående generation?
Låter optimalt. Hade den blå av föregående gen och gillade den men den där ser ännu bättre ut.Yes denna tavla är lackad, inte sunburst, och skiftar mellan petrolblå och mörkblå.
Har kring 18.5-19 cm handleder. Tycker 36 sitter som ett smäck. Velade en hel del mellan 36 och 41. Rätt säker på att jag hade tyckt det blev lite för mkt urtavla på 41:an.36 - Candy pink. Gillar tavlan men hade svårt med storleken. Såld.
![]()
Tycker 41mm bara blir en stor grön tallrik, alltså att det är väldigt mycket tavla. På dig ser den ändå ut att sitta väldigt braÄr så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?
41, din handled har bra size för det och 41an bärs betydligt mindre än annat i den storleken.Är så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?
Får ändå säga att du bär upp 41 bättre än 36 enligt mig på bilderna. Sen är 41 på OP väldigt ”slimmad” se tex 36 och 41 på min handled.Är så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?
Tack för svar, får se om det leder till någotFår ändå säga att du bär upp 41 bättre än 36 enligt mig på bilderna. Sen är 41 på OP väldigt ”slimmad” se tex 36 och 41 på min handled.
![]()
![]()
Tack!41, din handled har bra size för det och 41an bärs betydligt mindre än annat i den storleken.
Känner lite lika, därmed konfunderad.Tycker 41mm bara blir en stor grön tallrik, alltså att det är väldigt mycket tavla. På dig ser den ändå ut att sitta väldigt bra
Sätt 36:an ovanför handledsknölen så kommer den sitta som en smäck och om du gör samma med 41:an kommer du se vilka märkliga proportioner den har.Är så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?
Håller med, förstår mig fortfarande inte på folk som har klockan nedanför knölen? Måste vara fruktansvärt obekvämt att få kronan rakt in i handryggen varenda gång man rör sig.Sätt 36:an ovanför handledsknölen så kommer den sitta som ett smäck och om du gör samma med 41:an kommer du se vilka märkliga proportioner den har.
Weird, är väl första ggn någonsin 41 ser bättre ut än 36Är så löjligt sugen på denna men extremt velig när det gäller storlek. Vänder mig därmed hit om det finns någon som vågar utrycka sin åsikt. Vilken anser ni är snyggast, 36 eller 41?
Ja det ska passaPasser Datejust 36, ref 126234/126200 Jubilee på OP 36, ref 126000 ?
Hadde vært en nydelig kombo, og tenk å kunne variere mellom Oyster og Jubilee da!![]()
Håller med, förstår mig fortfarande inte på folk som har klockan nedanför knölen? Måste vara fruktansvärt obekvämt att få kronan rakt in i handryggen varenda gång man rör sig.
Har köpt en likadan nu. Hittills känns den helt ok i 36 mm. Har en blå 41 också, men jättestor skillnad upplever jag inte.36 - Candy pink. Gillar tavlan men hade svårt med storleken. Såld.
![]()
Exakt så blev det för migFick hem halvlänk idag. Sitter bra på sista hålet, men förhoppningsvis kan man få till en bra fit och ha easylinken tillgodo nu.![]()
Perfa! Bökigt att få lös länkskruvarna?Exakt så blev det för migtror att jag till och med kunde flytta in en microjustering
![]()
Jag köpte ju min klocka beggad så de flesta har gått lätt, vill minnas att skruven närmast låset satt lite hårdare men det gick bra.Perfa! Bökigt att få lös länkskruvarna?